נפצע בעת שרכב כטרמפיסט ויקבל פיצוי

נפצע בעת שרכב כטרמפיסט ויקבל פיצוי

נער שחזר בתשובה ונסע כטרמפיסט על קטנוע יקבל פיצוי של כ-800 אלף ש"ח.

ח', תלמיד תיכון שחזר בתשובה ונפצע בעת שרכב כטרמפיסט בתאונת קטנוע בעיר, יקבל פיצוי של כ-800 אלף ש"ח. כך עולה מהסכם פשרה שהושג בין קרנית- קרן לנפגעי תאונות דרכים לבין התובע באמצעות עו"ד אורן אמסלם.

מכתב התביעה עולה, כי לפני למעלה משנתיים חברו של התובע הציע לו להצטרף אליו לנסיעה קצרה ודקות ספורות  לאחר שעלה על הקטנוע בצומת הרחובות רבי טרפון ושדרות ירושלים, הקטנוע התנגש במכונית פרטית.

כתוצאה מהתאונה, ח' עף מהקטנוע ונחבט בחוזקה בכביש. מעוצמת המכה נחבל בכל חלקי גופו ואיבד את ההכרה. אמבולנס פינה אותו בדחיפות כשהוא מורדם ומונשם לבית חולים קפלן ברחובות ואובחן, כי הוא סובל משברים בירך ובברך ומחבלה בראש ובפנים.

לאחר בדיקת המשטרה התברר, כי לקטנוע לא היה כלל ביטוח חובה והתובע הגיש את תביעתו נגד קרנית – הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים וכנגד נהג הקטנוע.

עו"ד אורן אמסלם טען בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, כי ח' זכאי לפיצוי בגין פגיעתו הגופנית, עזרת צד שלישי, הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה וכאב וסבל.

בנוסף לכך, טען עו"ד אמסלם לפגיעה עתידית בכושר ההשתכרות והסביר, כי חרף חזרתו של התובע בתשובה אין מקום להפלותו לרעה שעה שלא עבד במועד קרות התאונה. התובע הספיק להשלים את לימודיו התיכוניים ויש לפצותו גם עבור פגיעה בכושר ההשתכרות לעתיד, תנאים סוציאליים ופנסיה על בסיס פוטנציאל ההשתכרות שטרם מומש ואשר הוערך לפי השכר הממוצע במשק.

לאחר מינוי של 4 מומחים רפואיים, נקבעה לתובע נכות כוללת בשיעור של כ- 30% לצמיתות והצדדים הגיעו לכלל פשרה, לפיה קרנית תפצה את התובע, בסך כולל של 750 אלף ש"ח, זאת בנוסף לכ-52 אלף ש"ח שהצעיר קיבל מהביטוח הלאומי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*