נפל מערסל בצימר ופוטר מעבודתו

נפל מערסל בצימר ופוטר מעבודתו

י', טכנאי מקררים בן 42 מאשדוד תובע כ-320 אלף ש"ח מצימר בו התארח לפני כארבע שנים בטענה כי עקב פציעתו מנפילה מערסל הוא פוטר מעבודתו. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג נגד הצימר וחברת הפניקס המבטחת אותו, נטען כי בחודש ספטמבר 2010 בשעת חצות  עת התארח במהלך סוף שבוע ביחד עם חבריו בצימר בשעה שהתיישב על הערסל, התהפך לפתע הערסל יחד עם בסיסי המתכת העגולים, דבר שגרם לנפילתו ולפציעתו ברגלו.

בכתב התביעה נטען כי  הערסל הונח על הקרקע באופן לקוי, כך שחלקו האחד הונח על גבי המדרכה וחלקו האחר הונח על גבי האדמה, באופן שיצר הבדל גובה בין בסיסי הערסל. עו"ד לינדנברג בא כוחו של טכנאי המקררים טען כי הנתבעים צריכים לפצות אותו על נזקיו עקב רשלנותם.

מומחה שמינתה השופטת עדי אייזדורפר קבע לו נכות לצמיתות בשיעור של 5 אחוזים. כתוצאה מהפציעה רגלו גובסה משך חודש וחצי הוא נעדר 109 יום מעבודתו וכשחזר לעבודה פוטר, לטענת עוה"ד עקב מגבלותיו הפיזיות שנגרמו כתוצאה מהנפילה מהערסל.  מאז פיטוריו הטכנאי התקשה למצוא עבודה קבועה.

בכתב התביעה הוא דורש פיצוי עבור טיפולים, ניידות, הוצאות רפואיות, עזרה, כאב וסבל ואובדן השתכרות וזכויות סוציאליות ופנסיוניות.

חברת הפניקס טענה בכתב ההגנה בין היתר, כי הערסל המדובר יוצר ע"י חברה בעלת ותק וניסיון של עשרות שנים בייצור ערסלים מסוג זה ואין אפשרות שהערסל יתהפך או ייפול במהלך שימוש  רגיל. לטענתה אילו  נזהר התובע הייתה נמנעת התאונה שנגרמה לדבריה באשמתו הבלעדית. בנוסף חברת הפניקס הכחישה כל קשר בין הפציעה לפיטוריו.

בדיון האחרון בית המשפט הציע לצדדים להתפשר על פיצוי בסך כ-200 אלף ₪ ואם לא יגיעו להבנה בדבר גובה הפיצוי,  הדיון הבא יתקיים בעוד 4 חודשים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*