נעמי שמר – המחזמר

נעמי שמר – המחזמר

המחזמר "סימני דרך" על חייה של נעמי שמר מבית תיאטרון 'הבימה' מגיע למשכן באשדוד למשך שבוע ימים… מה הופך את המחזה המוזיקלי להצגת חובה? תנו לנו לספר לכם

השירים שכולם מכירים- המחזמר מבוסס על סיפור חייה ועל שיריה של נעמי שמר  הפזמונאית הלאומית והמשוררת שעל שיריה כולנו גדלנו שמהווים חלק בלתי נפרד מפסקול החיים של כולנו, כמו למשל:  אנשים טובים באמצע הדרך, החגיגה נגמרת, אני גיטרה, עוד לא אהבתי די ועוד… שמקבלים במחזמר ביצועים מרגשים בעיבודים חדשים של יוסי בן נון.

להכיר את נעמי שמר – המחזה המוזיקלי מציג לראשונה את סיפור חייה של נעמי שמר בארבע תחנות מרכזיות – מראשית ימיה עם החלום לעבור ללמוד מוזיקה בתל אביב, אל חיפוש אהבה חדשה לאחר גירושיה בשנות הארבעים לחייה ולאחר מכן את המחיר האישי ששילמה על אמונותיה הפוליטיות ועד לקראת סוף חייה בהם הואשמה בגניבת הלחן ל"ירושלים של זהב" משיר עם בסקי. אין ספק, המחזמר מבטיח לכם לא רק הנאה עם שיריה הנפלאים, אלא גם היכרות עם האישיות עצמה.

כל השמות הגדולים על הבמה- מעבר לשחקניות המצוינות שמגלמות את נעמי שמר יש קאסט שחקנים ושחקניות מצוין לא פחות: ריקי בליך, טל מוסרי, תובל שפיר, נדיר אלדד, דב רייזר / שמעון כהן ועוד רבים וטובים. גם בתחום הבימוי ניצח ביד רמה הבימאי משה קפטן המנהל האמנותי בהבימה והאיש שמאחוריו ניסיון מוכח בתחום מחזור הזמר.

הסיפור של כולנו- הסיפור של נעמי שמר הוא אינו רק סיפורה האישי אלא גם נקודות ציון בסיפורה של מדינת ישראל, ממלחמת העצמאות, אל האופוריה של מלחמת ששת הימים והשבר הפוליטי שהביאה מלחמת יום הכיפורים ולכן זו הצגה שכל ישראלי וישראלית חייבים לעצמם!

לדף הפייסבוק של אגף האירועים הקליקו על הבאנר

*המשכן לאמנויות הבמה באשדוד גאה לסגור את סדרת התיאטרון בעונת 2018-19 עם ההצגה השישית והאחרונה – המחזה המוזיקלי מבית תיאטרון "הבימה" – "סימני דרך".
בעונת התיאטרון של המשכן הציגו מיטב התיאטראות, עם ההצגות הנחשבות, קאסט שחקנים מצוין, כשכל הצגה שיחקה על הבמה באשדוד למשך שבוע ימים, ממש כאן קרוב לבית.

בואו לחוות את סיפורה של נעמי שמר ושל המדינה >>
מוצ"ש, 25.05.2019, בשעה 21:30
ימים ראשון עד חמישי, 26-30.05.2019, בשעה 20:30

 

קרדיט תמונות: יח"צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*