נעים שומר ללסרי:״ תקן עיוות היסטורי״

נעים שומר ללסרי:״ תקן עיוות היסטורי״

פניה יוצאת דופן של חבר האופוזיציה עו״ד נעים שומר לראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרילשחרר את הסיעות החרדיות לאופוזיציה עקב האיומים מצידם שבמידה ולא ייסגר מתחם הביג בשבת יפרשו מהקואליציה, מה שישאיר את ראש העיר עם בעיה קואצליונית רצינית.

להלן הפניה כפי שנשלחה למערכת האתר:

קראתי בתקשורת המקומית, כי הסיעות החרדיות הודיעו לך רשמית שהן תפרושנה לאופוזיציה, אם לא תפעיל את סמכויותיך לסגירת מתחם הביג בשבת.

אדוני ראש העיריה.

אני קורא לך לא להיכנע לחרדים בשום פנים ואופן. עליך להימנע קטגורית מלהפעיל את סמכותך לסגירת המתחם הביג בשבת. סגירת הביג בשבת תקים נגדך את כלל הציבור החילוני בעיר.

סגירת מתחם הביג תהווה הפרה בוטה וחמורה של הסטטוס קוו הקיים באשדוד מזה עשרות שנים.

ניצבת בפניך הזדמנות בלתי חוזרת, לתקן את העוות הקואלציוני הקיים בעיר ולבנות קואליציה חלופית, מאוזנת ומייצגת את כלל תושבי העיר.

עליך לכבד את רצון החרדים בעיר ולאפשר להם לפרוש לאופוזיציה. במקביל, עליך לנהל מו"מ עם כל הסיעות האופוזיציה כדי לבנות קואליציה חלופית, המייצגת את רוב רובם של תושבי אשדוד, קואליציה אשר תייצג כ – 75% מכלל תושבי העיר.

זאת העת לתקן עוות הסטורי, הנמשך גם בקדנציה השניה של כהונתך, בהעדיפך את טובת החרדים, על פני טובתם של הרוב המכריע של תושבי אשדוד.

בבדיקה אשר ערכתי, אני סבור כי לפחות 8 חברי מועצה מהסיעות המצויות עתה באופוזיציה, תסכימנה לשקול בחיוב להצטרף לקואליציה בראשותך, קואלציה אשר תהיה מושתתת על קוי יסוד לטובת רוב תושבי העיר, לעומת הקואליציה הנוכחית המעדיפה את האינטריסים הצרים של כרבע מכלל תושבי אשדוד.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*