נחשפת השלישייה המובילה של לסרי: פרנקל החליף כיסאות עם כנפו

נחשפת השלישייה המובילה של לסרי: פרנקל החליף כיסאות עם כנפו

גבי כנפו יודע דבר אחד, הוא לא לוקח עוד סיכון להיות תלוי בקולות החיילים ומפעיל את כוחו כדי לשדרג את מעמדו למספר 2. יהודה פרנקל, שהיה ממוקם במקום השני ברשימה ולא מעט סימני שאלה סביב המשך פעילותו הפוליטית רצו בעיר, קיבלו מענה ישיר השבוע עם חשיפת השלישייה הראשונה של סיעת אשדוד בתנופה. הוא ממשיך.

נשים אתם שואלים/ות? החל ממקום 4. זה המקום שהשאיר ראש העיר לאישה ברשימתו ובכך מוותרים בסיעת ״אשדוד בתנופה״ על מענק שמובטח למי שימקם אישה בשלושת המקומות הראשונים ברשימה. נאלץ להמתין ולראות מי תהיה האישה הראשונה של הסיעה… כרגע אין עדיין שם.

בשאר הסיעות המתמודדות לראשות העיר, למעט הלן גלבר אין ממש ייצוג הולם לנשים, אצל כצנלסון אוישו מקומות 1 ו-3, ע״י גברים, אצל לחמני אויישו המקומות 1 ו-2 ע״י גברים, אצל הלן אוייש המקום השלישי ע״י גבר.

מאוד מעניין מי הולך/ת להיות המקום השני והאם הם משוריינים לאיחודים של הדקה ה-90. לחמני שכבר אייש את המקום השני עם עו״ד אופיר לסרי היחיד מבין המועמדים לראשות שאייש את מקום 2, סימן? ימים יגידו.

ביום שני הקרוב תפתח סיעת אשדוד בתנופה את קמפיין הבחירות באופן רשמי, המטה שכבר עובד מזה כחודשיים במלוא המרץ מתחת לרדאר יעבור לבמה המרכזית וייתן פייט ללחמני, הלן גלבר וכצלנסון שכבר נמצאים בשיאו של קמפיין הבחירות.

עפ״י מקורות במטה אשדוד בתנופה ינתן דגש לסיעה למועצה, לסרי מבין טוב מאוד שלמרות סיכוייו הגבוהים לנצח בראשות, ללא מועצה תומכת הניצחון מאבד לא מעט מערכו. זו הסיבה שלא מעט משאבים יוקצו בקמפיין להגדלת הכח במועצה. להזכירכם עומדת סיעת ״אשדוד בתנופה״ על 3 מנדטים שגם הם הגיעו בעמל רב וחיכו לקולות החיילים כדי להיכנס עם 3 מנדטים באופן רשמי.

הקרב על כיסא במועצה יהיה מעניין ומותח כמעט כמו המרוץ לראשות, ריבוי הסיעות הרצות לראשות עתידות להביא לא מעט קולות גם למועצה, ההיגיון הבריא אומר שמרבית המצביעים של המתמודדים לראשות יצביעו עבורם גם למועצה ובכך יכולה המועצה להיות מגוונת ומפתיעה, נוסיף גם שמתווספים 2 מושבים וסך כל המושבים יעמוד על 29 ולא על 27 כפי שקורה היום. זאת בגלל האוכלוסיה שגדלה בחמש השנים האחרונות שעהרה את סף 250,000, מספר המקנה 2 מקומות נוספים במועצת העיר.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*