נדחתה עתירתו של אלי לחמני. הבחירות מאחורינו וזה סופי!

נדחתה עתירתו של אלי לחמני. הבחירות מאחורינו וזה סופי!

הסתיים הדיון בערעור הבחירות שהגיש חבר מועצת העיר והמתמודד על ראשות העיר ד״ר אלי לחמני נגד תוצאות הבחירות וזכייתו של ד"ר יחיאל לסרי בראשות העיר אשדוד.

כבר בפתח הדיון עמד השופט על כך כי מדובר בערעור לא מבוסס, אשר אינו כולל כל טענה שעשויה להצדיק ביטול הבחירות או פסילת תוצאותיהן.

ב"כ העירייה עמדה על כך כי הבחירות התקיימו כדין וכי המערער לא מציג כל מידע מבוסס, ונהג ברשלנות בהגשת הערעור ובניהולו.

הפרקליטות הצטרפה בתגובה שהגישה לדברי העירייה ואף הוסיפה כי ביום הבחירות מי שעורר פרובוקציות וגרם בעיות היו רק נציגי לחמני.

בסופו של דבר הבהיר השופט כי יש למחוק את הערעור. לחמני הסכים לכך.

בשאלת ההוצאות- העירייה וראש העיר, לפנים משורת הדין, הסכימו לוותר על חיובו של לחמני בהוצאותיו ובכפוף לכך שלחמני יחזור בו מהכפשותיו כלפי עובדי עירייה ונבחרי ציבור, כפי שעלו בערעור. ולחמני חזר בו באופן מלא הן כלפי עובדי העיריה והן כלפי מנהל הבחירות עו"ד גבי כץ.

בסופו של דבר- הערעור נמחק. תוצאות הבחירות באשדוד נותרות על כנן.

תגובת אלי לחמני:

היום התקיים דיון בביהמ"ש המחוזי מרכז. למרות הראיות שהבאנו על זיופים בקלפיות מסוימות, עשיית תעמולה לא חוקית בקלפיות עצמן ולמרות אי הסדרים שהתגלו בניהול הבחירות – רמת הציפיות שאנו נוכיח כל פתק שהייתה איתו בעיה הינה בלתי אפשרית, במיוחד משום שהראיות לא קיימות למרות שהן אמורות היו להיות מתועדות על ידי ועדת הקלפיות.

כ-3,300 קולות מעטפות כפולות ואף אחד לא יכל לשחזר מי הצביע באותן קלפיות ו/או מי מהחיילים הצביע בצבא. הזוי.

נוכח נטל הראיה הכבד שהוטל עלינו וקביעת ביהמ"ש לעניין ביסוס התביעה, לצערי, נאלצתי למשוך את העתירה בהמלצת ביהמ"ש.

צדק לא נעשה, זה הרי ברור – אך אני וחבריי ממשיכים בעשייה הולכים עם ראש מורם, נפעל למען הציבור, ביושר ובהגינותכפי שנהגנו עד כה.

בהזדמנות זאת אבקש להודות לחבריי לסיעה, לעורכי הדין המלווים – עו"ד יוסי בן דיין ועו"ד דניאל כהן, למאות הפעילים, לעשרות אלפי התומכים על הרצון העז לחשוף את האמת.

חשפנו את האמת שלנו, הלכנו עם האמת שלנו – ואנו נמשיך במטרה היחידה שלנו לעשות את הטוב עבור תושבי אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*