נבחרו 11 היזמים שישתתפו במאיץ 

נבחרו 11 היזמים שישתתפו במאיץ 

ועדת בחירת המיזמים לאקסלרטור הטכנולוגי "The Hive" באשדוד, במסגרת מעוף-טק, תכנית האקסלרטורים הטכנלוגיים של משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, בחרה השבוע 11 מיזמים שנמצאו מתאימים לקריטריונים.  בין תחומי המיזמים – תחבורה שיתופית, פינטק, חיזוי מזג אוויר, פתרונות חנייה, עיצוב ואדריכלות, קבלות דיגיטליות ועוד.

לאחר שהודיעה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים על הקמה של 20 אקסלרטורים טכנולוגיים ברחבי הארץ, התכנסה וועדת בחירת המיזמים של "The Hive"  –  האקסלרטור הטכנולוגי ליזמים תושבי אשדוד והסביבה, כדי להחליט על המיזמים שישתתפו בתכנית. אקסלרטור "The Hive באשדוד ינוהל על ידי מעוף סניף אשדוד ובשיתוף עיריית אשדוד, עמותת גבהים ומרכז כיוונים.

היזמים שנבחרו על ידי הועדה יזכו לליווי והכשרה מקצועית במסלול יחודי, שיארך כחצי שנה, במסגרתו יתקיימו 13 מפגשים, ויכלול תמיכה וליווי אישי, מפגשים עם אנשי מקצוע בכירים ויזמים מנוסים, הכנת תכנית שיווק, סיוע בגיוס כספים ועוד. במהלך התכנית, ישתתפו היזמים בשני אירועי DemoDay מרכזיים בהשתתפות משקיעים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים ונציגים של קרנות ואקסלרטורים מהתעשייה הישראלית. באירועים יקבלו המשתתפים את ההזדמנות להציג באופן אישי את המיזמים שלהם.

לטובת היזמים שלא נבחרו להשתתף בתכנית, הודיעה הנהלת מעוף מרחב דרום כי תפתח סדנה, שתספק ידע וכלים מקצועיים כיצד להציג רעיונות ומיזמים חדשים, במטרה לאפשר להם סיכויים טובים יותר באקסלרטורים הבאים.

אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום: "האקסלרטור 'The Hive' באשדוד הוא אקסלרטור נוסף שנפתח כחלק מתכנית אקסלרטורים רחבה, שנולדה ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה. אני מאחל המון בהצלחה ליזמים שנבחרו לאקסלרטור באשדוד ובטוח שהמיזמים שלהם יתרמו רבות לכלכלה הישראלית".

"The Hive" הוא אחד מבין 20 אקסלרטורים שונים שהוקמו ברחבי הארץ, במטרה ליצור סביבה מקדמת יזמות טכנולוגית, גם במקומות רחוקים גיאוגרפית. האקסלרטורים יוקמו במסגרת תכנית מעוף-טק. בעתיד אף מתוכנן לקום אקסלרטור ייעודי למשרתי מילואים פעילים. בכל מחזור מוזמנים יזמים מקומיים להציע רעיונות ומיזמים במטרה לקדם ולעודד יזמות טכנולוגית בפריפריה. אקסלרטור Ga2Tech בקרית גת  אקסלרטורEilat food-tech  באילת כבר יצאו לדרך, ובקרוב אקסלרטור Whizzxl באשקלון יחל בפעילות.

יש לציין כי ההשתתפות באקסלרטור אינה כרוכה במתן אחוזי אחזקה, בתשלום או תמלוגים, אלא בנכונות וברצון המיזמים להשקיע את מירב מרצם במיזמיהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*