מתעניין בהשתלת שיער?

מתעניין בהשתלת שיער?

לפניכם רשימת חמשת הרופאים המובילים בעולם (ויש גם נציג ישראלי…)

קרחת היא, ברוב המקרים, עניין של אופנה. בשנות השבעים והשמונים קרחת נחשבה לנושא שיש להסתיר אותו בכל מחיר, כולל שיטות מוזרות ולא נוחות כמו הדבקת שיער או חבישת פאה נכרית. בעשורים האחרונים, עם הגידול העצום במספר המתקרחים בעולם כבר מגילאים צעירים, הפכה הקרחת (מחוסר ברירה…) לסוג של טרנד אפנתי ומקובל, וגברים צעירים רבים "מסתירים" קרחת חלקית ושיער דליל על ידי גילוח כל הראש לקרחת מושלמת…

איך למצוא רופא ומרפאת השתלה מתאימים לכם?

בסופו של דבר, יותר ויותר גברים (וגם נשים) בגילאים צעירים יחסי פונים לפתרון היחיד לחידוש צמיחת השיער והחזרת המראה הצעיר- השתלת שיער, ומרפאות ורופאים רבים בעולם עוסקים בתחום זה בהיקפים של אלפי מטופלים בשנה.
לפני שאתם מתחילים לחפש מרפאה או רופא לביצוע השתלה, זכרו כי הגודל והיקף הפעילות של המרפאה אינם מעידים בהכרח על מומחיות הרופאים, על חדשנות הטיפול או על סיכויי ההצלחה. חשוב לחפש מרפאות עם רופאים בעלי שם, עם הסמכה רפואית והמלצות מוכחות (ולא של "ממליצים" באתרי האינטרנט או בבלוגים אלמוניים).

מי הם הרופאים המשתילים ומרפאות ההשתלה המובילים בעולם?

למרות שישנם חוקרים ורופאים מומחים רבים העוסקים בתחום ששמם הולך לפניהם, לפניכם חמישה מבין המומחים הגדולים בעולם המוכרים בקהילה המדעית כפורצי דרך בעולם השתלות השיער:

ד"ר ג'רי קולי (Jerry Cooley) – חוקר ורופא עור אמריקאי מצפון קרוליינה. סגן נשיא האגודה הבין לאומית להשתלות שיער, שביצע כמה מחקרים ופיתוחים פורצי דרך בתחום של התחדשות וצמיחה מחדש של השיער.

ד"ר כריסטיאן ביזנגה ( Christian Bisanga ) – רופא בלגי, עובד ממרכז ההשתלות BHR (אחד הגדולים באירופה), מחלוצי ההשתלות בשיטת FUE. מוכר היטב לישראלים רבים שעברו טיפול במרפאתו.

ד"ר שלום שאלתיאל – מבכירי משתילי השיער בעולם ובישראל, ומפתח שיטתFUE  פלוס DHI, שהיא כיום השיטה החדשנית וכנראה גם היעילה ביותר בתחום ההשתלות. רופא פלסטיקאי בכיר, המטפל ברשת המרפאות שלו באלפי מושתלים מדי שנה.

ד"ר ג'רי וונג  ( (Jerry Wong– אחד המשתילים המפורסמים בעולם העובד מרפאת ההשתלות הגדולה Hasson & Wong בוונקובר, קנדה. פיתח טכנולוגיות כירורגיות מתקדמות ויעילות להשתלה, אם כי השיטות בהן הוא מתמחה נחשבות כיום לישנות יחסית.

ד"ר באובק ( Baubac Hayatdavoudi) ממרפאתו של ד"ר אלווי ארמני בלוס אנג'לס- שני רופאים אמריקאים שאולי לא התבלטו כחוקרים ופורצי דרך בתחום הרפואי והמדעי, אך מוכרים בתור כאלה שהביאו את השתלות השיער לנישה היוקרתית של בוורלי הילס, ותרמו לפרסום וקידום הטרנד של ההשתלות בכל העולם.

מה עוד צריך לבדוק לפני בחירת מרפאת השתלה ?

השתלת שיער מבצעים בדרך כלל פעם אחת בחיים (או סבב נוסף לאחר שנים רבות), כך שמומלץ ללמוד היטב את הנושא, להכיר את השיטות המתקדמות ביותר בתחום ולצאת לדרך רק לאחר שהגעתם לפגישת יעוץ מקיפה, בה הוסברו לכם היטב שיטות ההשתלה האפשריות, משך הזמן שיארך התהליך כולו, תופעות לוואי אפשריות וסיכויי ההצלחה.
אל תתפתו לחוות דעת והמלצות ברשת ולתיאומים טלפוניים- התעקשו לראות את המרפאה, להיפגש עם הרופא המומחה ולהתרשם מצוות המטפלים.
זכרו כי ההשקעה ברופא מומחה ובהשתלת שיער בטכנולוגיה מובילה משתלמת בסופו של דבר, ותבטיח לכם ההגשמה של חלום- מראה צעיר יותר ושיער שופע, מלא ובעל מראה טבעי.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל: https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*