מתכננים את העתיד

מתכננים את העתיד

למעלה מ-100 איש מרבעים ט', י' ו-י"ג, התכנסו לשולחנות עגולים שעסקו בתוכנית המתאר העירונית של אשדוד. היה זה בהמשך למפגש ההתנעה עליו ניצח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, כאשר השיק את האירוע הראשון במרכז פסגה. הנושא יישאר זמן רב על סדר היום עד אשר תגובש התוכנית ותאושר במוסדות הרשמיים.

במסגרת גיבוש תוכנית המתאר העתידית לעיר אשדוד, התקיים השבוע כנס נוסף של "מבט למחר" אשר נועד לגבש את תוכנית המתאר של אשדוד לשנים הבאות. עד כה התקיימו כנסים ברובע ג', ברובע י"א וי"ב וכעת גם ברובע י"ג עבור מינהלות ט' ומינהלת י'-י"ג. בכנס האחרון נטלו חלק למעלה ממאה איש ובהם פעילים ותושבים משכונות הרובע.

כנסים אלה ממלאים הלכה למעשה את המדיניות העירונית לשיתוף ציבור, במיוחד כאשר מדברים על תוכניות משמעותיות העשויות להשפיע על העתיד של כל אחד ואחת מאיתנו. בכל כנס ישנה התייחסות לקבוצות ייחוס שונות. פעם היו אלה תושבי אשדוד הותיקים, פעם אנשי ציבור העומדים בעמדות השפעה ופעם ילדי בתי הספר היסודיים הנמנים על פרלמנט הילדים.

הפעם השתתפו תושבים ותיקים ברובע ט' ועולים ותיקים ברבעים י'-י"ג. כאשר ראשי המינהלות מארגנים את האנשים ואילו היחידה לתכנון אסטרטגי אחראית על התכנים ועל גיבוש המידע שהונח בשולחנות הדיון. גם מחלקת העליה והקליטה בעיריית אשדוד נטלה חלק בארגון ובהבאת נציגי העולים אל הכנס.

סגן ראש העיר מר ולדימיר גרשוב ברך את המשתתפים ואיחל להם דיון פורה ומשפיע. גב' אסתי פילוס הסבירה על התהליכים והציפיות מהכנסים הללו ולבסוף החלו הדיונים במתכונת הכנסים שנערכו בשבועיים האחרונים.

מיקי בן עזרי, ראש מינהלת רבעים י'-י"ג ומר סמי אביטן, ראש מינהלת רובע ט', הביעו סיפוק רב מהיענות התושבים לקריאתם ומההשתתפות הפעילה שלהם ושל ציבור הפעילים, המוכיחים שוב ושוב את נכונותם לתרום למען הקהילה ומתייצבים אל הדגל בכל פעם שהם נקראים אליו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*