מתחדשים לשנה החדשה עם מוצרי אפל

מתחדשים לשנה החדשה עם מוצרי אפל

התקופה בה אנו חיים, ובפרט העשור וחצי האחרונים, מאופיינת יותר מכל כעידן הטכנולוגי. מספר מהפכות טכנולוגיות נרחבות מתרחשות בעולם בעשורים האחרונים, כאשר מהפכת הסמארטפונים והמכשירים הניידים שהחלה אי שם בשנת 2007 עם השקתו של האייפון הראשון היא אחת המשמעותיות ביותר מבחינת חיי היומיום של כולנו והאופן הכללי בו העולם מתנהל.  לקראת השנה החדשה מומלץ לכל מי שמעוניין להתקדם לחזית הטכנולוגיה לפחות לבחון כמה מהמוצרים המרכזיים שמציעה כיום חברת אפל, זו שחתומה יותר מכל חברה אחרת על אופיו של העידן הטכנולוגי הנוכחי

הדורות החדשים של הסמארטפון המתקדם בעולם

אחד המכשירים ששינו את החיים שלנו יותר מכל המצאה אחרת בהיסטוריה הוא כמובן הסמארטפון, אשר בתוך פחות מעשור הצליח לשנות את אופן ההתנהלות היומיומי של מיליארדי אנשים (בכך שהשיק את עידן הסמארטפונים).

גם היום, כשלוש עשרה שנים לאחר השקתו של האייפון (והסמארטפון) הראשון, מובילה אפל את החזית הטכנולוגית של מכשירים ניידים וסמארטפונים בפרט, עם הדורות החדשים והמדוברים של האייפון. אמנם חלק מהדגמים החדשים יקרים יותר מאשר דגמים של סמארטפונים מתחרים, אך ההפרש במחיר מייצג בצורה ישירה וברורה את ההבדל ברמת האיכות – אף יצרן אחר לא הגיע לרמת האיכות והתפקוד של מערכת ההפעלה של אייפון – iOS, כמו גם של החומרה של מכשירי אפל באופן כללי. זה בא לידי ביטוי, למשל, באיכות המצלמות שבדורות האחרונים של אייפון, כמו גם במשך הזמן (הארוך ביותר, יחסית) בו ניתן להשתמש באייפון ממוצע לפני שהוא מתחיל לקרטע, בהשוואה לסמארטפונים אחרים.

המחשבים הניידים הפופולאריים ביותר באמריקה כבר מזמן מבוססים גם בישראל

גם בקטגוריית המחשבים הניידים, הדגמים השונים של מחשבי אפל הזמינים כיום לקנייה בארץ הם מהאיכותיים, העמידים והאמינים ביותר בעולם המחשבים כיום.

למעשה, מצב זה אינו חדש במיוחד – בארצות הברית, למשל, המובילה את העולם מבחינה טכנולוגית, מחשב נייד של אפל מאז ומתמיד היה הפופולארי והנמכר ביותר, ולא בכדי – כמו עם ה- iphone (ושאר המוצרים העיקריים של אפל), גם כאן מדובר בלפטופים החזקים, העמידים והאמינים ביותר לאורך זמן. בעוד בעבר בעיקר מי שעובד בארץ עם תוכנות גראפיות, מוסיקאליות וכו' החזיק בלפטופ של אפל, כיום כבר מזמן מדובר בלפטופ "מיינסטרים" לכל דבר ועניין, לפחות בקרב אלו המעוניינים לצייד עצמם עם המחשבים האישיים האיכותיים ביותר שקיימים כיום בעולם.

בישראל, בדומה למדינות מערביות נוספות, חלחלה בשנים האחרונות ההבנה כי המחשבים הניידים ושאר המוצרים של אפל אינם סתם מצוידים במעבדים גראפיים חזקים שהופכים את חוויית השימוש בהם לאינטואיטיבית ונוחה יותר אך לא הרבה מעבר לכך, אלא כי מדובר בתכונה המשקפת את איכות החומרה והתוכנה של אפל, בהשוואה לכל המתחרות. הן בקטגוריית המחשבים הניידים והן בקטגוריית הסמארטפונים (כמו גם קטגוריית הטאבלטים, עם האייפד המוביל את התחום מאז השקתו לראשונה ועד היום) – מוצריה של אפל הם בחירה מתבקשת, פרקטית ומפנקת גם יחד, לכבוד השנה החדשה.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*