מקרר קטן – יתרונות גדולים

מקרר קטן – יתרונות גדולים

בעבר הלא רחוק, היינו יוצאים לטיולי שטח כשאנחנו מצוידים בשק שינה, הרכב הפרטי הרגיל שלנו וצידנית ענקית וכבדה, שבמקרה הטוב ייצא ממנה סלט ואולי כמה סנדוויצ'ים. כיום רבים רוכשים מקרר קטן אותו ניתן להתקין בתוך הרכב, והוא מאפשר להם לגוון את ארוחת השטח שלהם בבירה קרה, מעדנים, דגים, ביצים, ופינוקים אחרים שיהפכו את הטיול לבלתי נשכח.

מקרר קטן מסוגים שונים

למקררים קטנים סוגים רבים; ישנו מקרר קטן בו מאכסנים יין, מקררים קטנים למשרדים, ועוד. במאמר זה אנו נתמקד במקררים קטנים לרכב;

  • מקרר טרמו אלקטרי – מקרר זה נחשב לאידאלי בעיני רבים, מכיוון שהוא שקט ואמין, ואף פועל באופן שאינו מזיק לסביבה. הוא מזכיר מעט צידנית חשמלית ונעזר ביחידות טרמו אלקטריות כדי לפעול. מקרר מסוג זה לא יקפיא את התכולה שלו, אך ביכלתו לחמם אותה במידת הצורך. על יכולת הקירור שלו כדאי לדעת שהיא מעט איטית, הרעש בינוני והחום שמפוצץ ממנו החוצה נמוך יחסית.
  • מקרר ספיגה – מקרר זה מופעל על ידי שלושה מקורות כוח נפרדים, היוצרים יחדיו כוח חשמלי. המקרר שקט יחסית, יכול לפעול על גז או 12 וולט. ישנם מקררי ספיגה ובהם תא הקפאה נפרד, ולגבי הטמפרטורה יש להביא בחשבון שהסביבה המיידית תשפיע עליה. מה זאת אומרת? נניח שבחוץ יום קייצי ונעים של 20 מעלות ומעלה, תכולת המקרר תגיע לעשר מעלות.
  • מקרר Two-Way – מקרר קטן זה פועל באמצעות מדחס, בניגוד לסוגים האחרים הפועלים על גז או חשמל. המצבר שלו הוא מקור המתח הראשי, ומעניק לו יכולות חזקות מאוד גם כאשר תנאי הנסיעה לא הכי טובים. מקרר זה ניתן להפעלה גם מחוץ לרכב באמצעות פאנל סולארי, והחיסרון שלו טמון בכך שהוא רועש יחסית ומצריך הקפדה על טעינת המצבר באופן רציף.
  • לוחות אוטקטיים – מקררים אלו צריכים להיות מחוברים למקור מתח בכדי שהלוחות יקפאו, וברגע שתנתקו אותם הם יתחילו לפעול. כדי לייעל את השיטה ולהאריך את זמן הקירור, נעזרים בכיסוי תרמי או מגבת רטובה להרפתקנים. האופציה הנוספת והמעט מסובכת יותר היא להתקין מאוורר פנימי.

להרשות לעצמכם לעצור מידי פעם

נהגי אוטובוסים ישמחו גם הם להתקין מקרר קטן ברכב שלהם. בזמן ההמתנה לקבוצה שעליהם להביא מנקודה אחת לאחרת, או בהפסקות הקצרות במשמרת יוכלו ליהנות ממזון ומשקאות כמו שהם אוהבים, שנשמרו במיוחד במקרר המתקדם אצלם ברכב.

מובן אינכם מעוניינים במקרר שישבוק חיים בעוד זמן קצר, עליו לשרת אתכם נאמנה לאורך תקופה ארוכה. לכן, מומלץ לבחון היטב את סוג המקרר הנדרש לכם מבין כלל הסוגים שבשוק, ולהגיע לספק הטוב ביותר ממנו תוכלו לבצע את הרכישה – עם אחריות לאורך זמן, זמינות לטיפול בתקלות במקרה הצורך, והעיקר; מקרר שיאפשר לכם לעצור מידי פעם וליהנות משתייה קרה על הדרך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*