מקיף ו׳ מציג: חדרי בריחה למניעת אלכוהול

מקיף ו׳ מציג: חדרי בריחה למניעת אלכוהול

קבוצת "עמיתות" משכבה ח' שבמקיף ו', בניהולה של ד"ר רונית טאוב, בנתה השבוע חדרי בריחה בנושא מניעת אלכוהול. כחלק מפרוייקט שנתי, הפעילות נערכה לשכבות ח' ו-ט' והמשימות שנכללו בה כאתגרים היו בין היתר משימות מתוקשבות. בחדרי הבריחה, התאפשרה "יציאת התלמידים" מהחדר בתנאי שיפתרו וישיבו נכונה על שאלות העוסקות במניעת השימוש באלכוהול. התלמידות טליה ברגיל, ניצן שדה ויפעת ממן יזמו, בנו ויצרו את הפעילות במהלך מפגשים שבועיים וכחלק מפרוייקט שנתי של העצמת בני נוער, בהנחיית רכזת מניעת ההתמכרויות בביה"ס, מורן ישראלי.

לדברי הבנות, הפעילות בקבוצה לא רק סיפקה תרומה נכבדת לעורר מודעות למניעת שימוש באלכוהול בקרב בני הנוער, אלא גם סיפקה להן אישית מסגרת מעצימה וחוויות מיוחדות, מעצבות ומקדמות לחיים.

הפרוייקט אשר לווה על ידי מורן ישראלי, זכה לתמיכתן ולסיוען של מנהלת השש שנתי הד"ר רונית טאוב, מנהלת חטיבת הביניים תמר מאיר, ומדריכת השפ"י ירדנה להב.

לדבריה של ד"ר טאוב, הפעילות נחלה הצלחה בזכות הובלה נכונה והעצמה של התלמידות, "הנחלת כישורי המנהיגות ועידוד התלמידים להדרכת הנושאים החינוכיים היא פרי עמלו של צוות מעולה המוביל לכך, ובעיקר של הנוער נוער האיכותי שלנו, המגלה מעורבות ורצון להשפיע חיובית על הנעשה בחברה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*