מקיף ה' שואל התושבים: מה הדבר האחד שיעשה את העולם טוב יותר?

מקיף ה' שואל התושבים: מה הדבר האחד שיעשה את העולם טוב יותר?

מה הדבר האחד שיעשה את העולם טוב יותר? זאת השאלה ששאלו את התושבים, תלמידים משכבה י' במקיף ה' באשדוד שפשטו הבוקר (יום ג') על מרכז כלניות בעיר, במסגרת אחת הפעילויות שיזם ביה"ס ביום המעשים הטובים. התלמידים רשמו את התשובות ותלו אותן על "לוח חזון"  ברחבת המרכזון. במקביל המורים והתלמידים שאלו את עצמם את אותה שאלה ותלו את התשובות על לוח החזון.

פעילויות יום המעשים הטובים של מקיף ה' באשדוד, כללה ביקור במחלקות בית חולים אסותא באשדוד כאשר התלמידים משכבה י' שימשו ליצנים רפואיים לאחר שהליצנית הרפואית של ביה"ח, שרי גוארון, קיימה מספר הדרכות בביה"ס כיצד להכין חיות מבלונים, מהו קוד הלבוש  הנדרש מליצן רפואי  וכללים בסיסיים  כדי לשמש ליצן רפואי.

כמו בשנים קודמות תלמידי י"ב הקימו "סיירת ליקויים" ומילאו טפסי ליקוי שנמסרו למינהלת הרובע כאשר בכוונת הסיירת לעקוב אחר תיקון הליקויים. במקביל, תלמידי שכבה ח' הכינו ארוחת בוקר לעובדי המינהלת וחילקו ברכות ובלונים עם הכיתוב "האם עשית משהו טוב בשביל מישהו" לתושבי הרובע, לתלמידי בתי הספר היסודיים 'שמזינים את המקיף ולכוחות הביטחון.

תלמידים משכבה י' וי"ב ממקיף ה' יצאו לגני הילדים בביה"ס צמח, שם עסקו בשיפוצים, צביעה ופעילות שכללה סיוע לילדי הגן בצביעת אגדה אישית לפסח לכל ילד. כיתות נוספות בצעו פעולות דומות בבי"ס הראל. תלמידים משכבה י' וי"א  ערכו פעילות בקניון הביג במטרה להעלות המודעות לבטיחות בדרכים. תלמידים משכבה י"א אספו והכינו שי למשפחות נזקקות שיחולקו לקראת חג הפסח ואחרים חילקו נרות נשמה לתושבים לקראת יום השואה.

צובעים גדרות בתיס יסודיים

תלמידים משכבת י"א פקדו את מעון הנשים של ויצו וחידשו שם ציורי קיר ורצפה שהתלמידים עצמם צבעו בשנים קודמות. תלמידים משכבה י"ב שנשארו ביה"ס עסקו בסידור הספרייה הבית ספרית. תלמידי שכבה ח' קיימו גם פעילות עם קשישים שכללה סיוע בסחיבת הקניות ופעילות בגינה הציבורית. בנוסף הכינו גמ"ח של ירקות ופירות עבור משפחות נזקקות שיחולק לקראת חג הפסח.

גמח-פירות-ירקות (1)

הפעילות נעשתה ביוזמה וליווי צמוד של צוות המעורבות החברתית במקיף ה'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*