מקיף ד': בחינת הבגרות בתיאטרון

מקיף ד': בחינת הבגרות בתיאטרון

מקיף ד': בחינת הבגרות בתיאטרון ופתיחת האודישנים לתלמידי כיתות ו' בעיר.

ביום חמישי האחרון התקיימה באודיטוריום ע"ש רמי נעים, בחינת הבגרות המעשית במגמת תיאטרון במקיף ד' באשדוד כאשר הנבחנים הציגו לעיני הבוחנים, בני משפחה וחברים, שלוש הפקות: טירונות של הלל מיטלפונקט, יזראלי ז'ורנאל של רוני סיני ומשרתם של שני אדונים של קרלו גולדוני. בחינה זו משלימה את חמש היחידות בתיאטרון הכוללת את הצגת הדיאלוגים בכיתה י"א ואת הבחינה בכתב.

במקיף ד' כבר חושבים על דור השחקנים הבא וב-30 למרץ החל מהשעה 9:00 בבוקר יתקיים השלב הראשון של האודישנים למגמת התיאטרון המיועד לתלמידי כיתות ו' בכל רחבי העיר. על מנת להשתתף באודישנים התלמידים צריכים להצטייד  מבעוד מועד בטופס בחינה כולל תמונת פספורט במזכירות בית הספר ולהגיע עם מונולוג בע"פ. האודישנים מתנהלים בכמה שלבים וזהו, כאמור,  השלב הראשון.

במגמת התיאטרון במקיף ד' לומדים משחק, טכניקות לעבודה על דמות, שפת התיאטרון ועוד. משתתפים בימי ובאירועי תיאטרון רבים וצופים בהצגות תיאטרון רבות. המדובר במגמת התיאטרון היחידה באזור שמתחילה כבר בכיתה ז' ונמשכת על פני 6 שנים ושלה אולם תיאטרון מקצועי צמוד, בו מעלים התלמידים הצגות לאורך שנות הלימוד בבית הספר.

כל תלמיד תיאטרון בכיתה ז' מקבל תלמיד תיאטרון בוגר כחונך, המלווה אותו בשנת הלימודים הראשונה בבית הספר ומסייע לו בכל הנדרש.

במגמת התיאטרון של מקיף ד' הוותיקה ביותר בעיר, לומדים כ- 100 תלמידים והיא קיימת כבר עשרים שנה. בשנתיים האחרונות המגמה פועלת תחת חסותו של בית הספר למשחק בית צבי והיא זוכה לסיוע בתלבושות, אביזרים ובשיתופי פעולה נוספים. נציגי מגמת התיאטרון אף נוטלים חלק בימים פתוחים שמקיימים בבית צבי ומשתתפים בסדנאות ביחד עם סטודנטים המיועדים ללמוד שם.

נחום  ישראלי: "מגמת התיאטרון במקיף ד' היא המגמה היחידה בדרום המקיימת אודישנים לצורך כניסה למגמה, כאשר נציגים מבית צבי בוחנים יחד איתנו את התלמידים שיתקבלו.  המגמה נחשבת ל'בייבי' של המקיף והיא זוכה להתגייסות והשקעה מכל הגורמים בביה"ס ומחוצה לו,  מה שמאפשר בין היתר לבנות תפאורות מושקעות ולהשקיע בתלבושות ובתלמידים בכלל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*