מצפון תפתח הרעה: הפסד כואב 84-77 למכבי אשדוד בהארכה

מצפון תפתח הרעה: הפסד כואב 84-77 למכבי אשדוד בהארכה

אומרים שניצחון במחזור הפתיחה יכול להעיד על עונה כולה. הערב(שני), הניצחון כבר היה בידיים של מכבי אשדוד\באר טוביה, מה זה היה אתם שואלים?

עד הדקה האחרונה של זמן המשחק הרגיל, הדולפינים עוד היו ביתרון ארבע הפרש באולם ב"גן נר", אך החטאות עונשין קריטיות ואיבודי כדור נאיבים בשניות הסיום, הכניסו את ההתמודדות להארכה, ובסיומה, האדומים של גלבוע\גליל ידעו לקחת את הניצחון כשגברו בסיום 84-77 על הצהובים של אשדוד.

את הקדנציה השלישית שלו בארץ, קיווה לפתוח בראד גרינברג עם ניצחון, ואם תהיתם איזו אשדוד ואיזה שוני נראה בקבוצה  מזאת של העונה שעברה, אז לפחות נתון אחד מרשם מכולם! אשדוד ליקטה לא פחות מ27 כדורים חוזרים בהתקפה  לעומת 4 בלבד של המארחים, נתון מדהים לכל הדעות. אל עליה וקוץ בה..

היתרון הכי גדול שאמור להיות לקבוצה שלוקחת לא מעט כדורים חוזרים בהתקפה, הוא הסיומת מתחת לסלים. יחד עם הנתון המרשים הקודם, לצהובים של גרינברג יש לא מעט דברים לשפר, ביניהם אחוז קליעות העונשין. אשדוד הלכה אמנם לקו 38 פעם, אך קלעה רק 23 נקודות משם, כשג'ראלד לי הסנטר החדש, לבדו החטיא שבע פעמים.

לי עצמו הוסיף15 נקודות ו12 כדורים חוזרים,כשגם סק הנרי ( שלשה מרהיבה שלו שנפסלה) קלע 17, ודיוויד לאורי תרם 19 משלו.

ואם יש דבר אחד שכן מזכיר במשהו את השנה שעברה, רי שמדובר לפחות לכרגע בתרומה מצד החברה הישראלים.

אמנם גוני יזרעאלי שהגיע כישראלי מוביל לא שיחק הרבה, בגלל כאבים בהם חש בימים האחרונים, אך גם השאר לא הואילו לקלוע בספרות כפולות. טראוויץ ווריק המתאזרח תרם 7 נקודות משלו, אך קלע רק שלשה אחת מתוך תשע ניסיונות.

אגב, לא מעט מארגון האוהדים בצהוב הגיעו עד לצפון הרחוק, ואף נתנו תצוגת עידוד מרשימה, אף חבל גם בשבילם שבסופו של דבר הניצחון חמק מהידיים.

במחזור הבא שיתקיים ביום רביעי הבא, תארח מכבי אשדוד באולם ה"קריה" את מכבי חיפה, כשתחזור ממסעה בארצות הברית.

dol

מהלך המשחק:

גלבוע פתחה בחמישייה עם סקוורר, שוכמן, הריסון, סטון ולידיי, אשדוד עם לונג, וורץ', אריאל, לאורי ולי. סטון פתח את המשחק בשלשה ואחרי סל של לאורי קלע ליי אפ יפה ביד שמאל, 2:5. לי הפך את התוצאה עם שני סלים בצבע, הריסון החזיר עם 2 מ-2 מהקו ודאנק של סטון קבע 6:9 לאדומים. שוכמן סיפק גג גדול על צ'וברביץ', אבל לונג ולאורי שוב דאגו לשוויון, 11:11. אלטיט עלה מהספסל ומיד קלע אחרי סבסוב יפה, שוכמן הגדיל במתפרצת ומיד הוסיף שלשה, 11:18. לונג צימק עם השלשה השנייה שלו, אבל שוכמן הלוהט סגר את הרבע בצליפה נוספת מבחוץ, 14:21.

הנרי קירב את אשדוד בתחילת הרבע השני, אבל הריסון התחמם וביחד עם אלטיט שקבר שלשה מפתיעה, עלו האדומים ליתרון 18:29. האורחים העבירו הילוך בהגנה ולי צימק למינוס 5, אבל אלטיט קטע בצורת קצרה בדאנק וסטון קבע 24:33. הקצב ההתקפי נרגע מאוד בשני צידי המגרש, לאורי והנרי המשיכו למזער נזקים ועד ההפסקה הורידו ל-34:30.

לאורי חזר מחדרי ההלבשה עם המון אנרגיות ואחרי סל שקלע הטריף את חבריו, וורץ' השווה, 34:34. סקוורר הגיב בשלשה, אלא שאשדוד שמרה מצוין ולאורי השווה שוב, 39:39. לי נתן לאורחים יתרון מהקו ודאנק של לונג שלח את גלבוע לפסק זמן בפיגור 43:39. אלטיט וסטון הלכו לטבעת והשוו בשני סלים רצופים, אבל לי בהוק נהדר החזיר את ההולכה וצ'וברביץ' בארבע רצופות קבע 43:49. הנרי השלים 8 נקודות ללא מענה וחתם רבע מצוין של אשדוד ביתרון 44:51, כאשר סל גדול שלו מחצי מגרש נפסל לאחר שנקלע ממש שבריר שנייה לאחר הבאזר.

ריסון פתח את הרבע האחרון בשלשה, הנרי ענה בצליפה משלו, 47:56. קרפלס המשיך את תחרות השלשות, וורץ' הגיב מהעבר השני ולונג קבע 52:61. הריסון שמר את גלבוע במרחק סביר ושלשה נוספת, הפעם של שוכמן, הורידה ל-63:57. הריסון הוסיף שתיים מהקו ושלשה של בראון הורידה ל-63:62 בלבד. לי קלע רק אחת מהקו, אבל בראון החטיא מבחוץ והנרי קבע 62:65 עם עוד אחת מהקו. הריסון החזיר למינוס נקודה, לי שוב דייק רק ב-1 מ-2, אבל גלבוע לא השתלטה על הריבאונד והסנטר הפיני קבע 64:68. סטון צימק בפאול וסל, אבל החטיא את הבונוס ו-וורץ' הכפיל את ההפרש, 66:70. האדומים שוב הלכו אל סטון ששוב סיפק פאול וסל מרשים, אך שוב השאיר את הנקודה הנוספת על הקו. לי החטיא שתי זריקות עונשין, אשדוד לקחה עוד ריבאונד התקפה, אבל וורץ' החטיא. הריסון סחט עבירה עם 10 שניות על השעון והשווה, 70:70. גרינברג ביקש פסק זמן, אבל שחקניו לא הצליחו להכניס את הכדור וכמעט כל הזמן אזל, 1.8 שניות לבאזר. סק קיבל הזדמנות אחרונה לנצח, אבל החטיא זריקה קשה, 70:70, הארכה

בראון פתח את ההארכה בשלשה, האדומים נכנסו לטירוף בשני צידי המגרש וסלים של הריסון ובראון קבעו 70:77. הנרי קלע נקודת בכורה לאשדוד בהארכה והוסיף סל חשוב, סטון ענה מהעבר השני, 73:79. לאורי קלע פעמיים מהקו, אבל צליפה של סקוורר מהפינה הגדילה ל-75:82. לאורי חטף ושמר את המשחק פתוח, סקוורר סגר את הסיפור באופן סופי מהקו, 77:84.

מכבי אשדוד/באר טוביה: לאורי 19 (7-20 מהשדה, 5-6 מהקו, 13 ריבאונדים, 3 חטיפות), הנרי 17 (3-9 לשלוש, 4-8 מהקו, 6 אסיסטים, 3 חסימות), לי 15 (7-14 מהקו, 12 ריבאונדים), לונג 10 (4 איבודים), וורץ' 7 (1-9 לשלוש, 6 ריבאונדים), צ'וברביץ' 6, לוי 2, אריאל 1 כן שותפו: הוניג ויזרעאלי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*