מפגש וירטואלי עם סגן נשיא מייקרוסופט

מפגש וירטואלי עם סגן נשיא מייקרוסופט

תלמידי מקיף א' אשדוד לתעופה וחלל נבחרו לייצג את מדינת ישראל במסגרת אירוע הלמידה השיתופית הבינלאומי של מייקרוסופט לשנת 2020. ביום רביעי הקרוב, יקיימו התלמידים שיח מקוון עם סגן נשיא מייקרוסופט ויספרו לו על הישגי בית הספר ועל פעילותם בימי הקורונה. כבוד לבית הספר ולעיר.

אירוע הלמידה השיתופית הבינלאומי של מייקרוסופט לשנת 2020, מפגיש תלמידים מכל העולם ללמידה משותפת, לסיורים וירטואליים ולמפגש עם אישים חשובים ממיקרוסופט העולמי. גם תלמידי מקיף א' לתעופה וחלל אשדוד ישתתפו במפגש וירטואלי חוצה עולם, ויהיו בין הנציגים שייצגו את מדינת ישראל, יחד עם נציגים מ-27 מדינות שונות שנבחרו להשתתף השנה במפגש.

במפגש שיתקיים ביום רביעי הקרוב, 11.11.2020, בשעה 11:00 בבוקר, תלמידי מקיף א' ישוחחו עם אנטוני סלסיטו – סגן נשיא מייקרוסופט העולמי לענייני חינוך, אשר יהיה ער במשך 48 שעות ויעבור בין המדינות שנבחרו לשוחח עם התלמידים. המפגש עם סלסיטו יהיה מפגש ווירטואלי כאמור ויתקיים במסגרת "אירוע הלמידה השיתופית הבינלאומי של מייקרוסופט לשנת 2020".

"בתחילת שנת הלימודים הנוכחית נבחר בית הספר התיכון מקיף א' על ידי מייקרוסופט העולמי כבית ספר מדגים ללמידה בסביבות ענן של מייקרוסופט" אומרים בבית הספר בלא מעט גאווה ומציינים כי "במהלך המפגש הקרוב, יציגו תלמידי מקיף א' את 'משבר כהזדמנות לצמיחה' – מיזם המתאר את הצלחות ביה"ס בתקופת הקורונה, יספרו על הלמידה המקוונת בבית ספרם ועל 'קורונה לייב' – מיזם פורץ דרך המאפשר שידורים חיים של מועצת התלמידים, בהובלת המנחה שירה אוחיון ורכזת התקשוב רות סויסה". "כמו כן", הם מוסיפים, "תלמידי המעורבות החברתית יציגו את ההתגייסות בתקופת הסגר והסיוע שהעניקו לאוכלוסיות בדרגות סיכון גבוהות ולנזקקים".

שגית נסים כהן, מנהלת חט"ב: "משבר הקורונה הציב בפני כל העולם אתגרים רבים ומגוונים. גם במקיף א' התמודדנו עם אילוצים שחייבו אותנו לחשב מחדש את מפת הדרכים ללמידה ולמעורבות קהילתית. במקיף א' ראינו את משבר הקורונה והמעבר ללמידה מרחוק כהזדמנות ללמוד על כוחותינו, לפתח את כושר ההתאוששות ולהרחיב את הגמישות בהסתגלות למציאות המשתנה. צוות המורים השכיל להפוך עצמו לפלטפורמה המעודדת  יזמות תלמידים והמנצלת את הטכנולוגיה לקירוב לבבות ולהשבחת תהליכי למידה ומעורבות קהילתית".

הדס בן שושן, מנהלת בית הספר: "אין ספק שהחוסן הבית ספרי והעבודה בסינרגיה היא מקור היכולת שלנו, לנצח כל מכשול. אפשר בהחלט לומר שהשנה הנוכחית, היא רבת משברים ואתגרים". היא מוסיפה ומדגישה כי "התגובה למצבי משבר וההתמודדות עימם שונות מאדם לאדם, מקבוצה לקבוצה, ממדינה למדינה וקשורות למאפיינים אישיותיים ולמאפיינים תרבותיים וחברתיים המקובלים בחברה, ואחד הלקחים שאנחנו לומדים  ממשבר הוא שאנחנו הרבה יותר חזקים ממה שתיארנו  לעצמנו".

צוות המורים והתלמידים מבית הספר, השכילו לראות את ההזדמנויות החדשות שזימן משבר הקורונה, ופעלו ממקום זה כדי לפתח את הכישורים והיכולות הטכנולוגיות בחינוך והרחיבו משמעותית את המעורבות שלהם בחיי הקהילה. "על כך אני גאה בכל אחד ואחת מהם" מסכמת בן שושן ומבהירה כי "במקיף א' מעריכים מחדש את מקורות הכוח, את החוסן  והתמיכה ומבינים כי משבר יכול לשנות סדרי עדיפויות  ונקודות  מבט כלפי החיים, כך שלעתים זו מעין פתיחת חלון  הזדמנויות להתחלות מחדש או להתבוננות באופן אחר  על המציאות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*