מעשנים?  שת"פ חדש באשדוד בין מכון ה.ל.ר. לרשת אלן קאר

מעשנים?  שת"פ חדש באשדוד בין מכון ה.ל.ר. לרשת אלן קאר

אלן קאר, רשת עולמית של מרכזי גמילה מעישון וטיפול בהתמכרויות, יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם מכון ה.ל.ר., מכון חדש באשדוד המקיים מגוון סדנאות וחוגים בריאותיים, בפיקוחו הרפואי של ד"ר יצחק שפירר.

במסגרת שיתוף הפעולה, יתקיימו סדנאות גמילה מעישון במכון הממוקם בבית יוניטרייד בעיר וזאת על מנת להנגיש את שיטת הגמילה הייחודית, המסייעת למיליונים מסביב לעולם, גם לתושבי אשדוד והסביבה. נכון לשנת 2018, מדד העישון בעיר אשדוד היה גבוה מעט מהממוצע הארצי ולכן ההערכה בקרב הנהלת הרשת, כי יהיה ביקוש רב לסדנאות של אלן קאר, סדנאות משנות חיים.

הפסקת עישון נתפסת בקרב מעשנים רבים כחוויה קשה, שמלווה בייסורי גמילה, השמנה, תסכול, עצבים, געגוע בלתי פוסק לסיגריות וקנאה במעשנים אחרים. לכן, חלק גדול מהמעשנים דוחים את ההחלטה ללא קשר למצב הכלכלי או בריאותי, הפחד מהחיים בלי סיגריות, עולה וגובר על כך. הבעיה העיקרית בהפסקת עישון, שישנם מעשנים המצליחים להוציא את הסיגריה מהפה, אך לא מהראש. בנוסף לכך, מחקרים מראים שרק 3% מהאנשים שינסו להפסיק לעשן בכוחות עצמם, יתמידו בכך יותר משנה.

לדברי ד"ר יצחק שפירר, מנהל מכון ה.ל.ר ומומחה לריאות: "שיתוף הפעולה עם אלן קאר מתבקש הן בשל מדד העישון בעיר והן בהמשך למגמת האכיפה של עיריית אשדוד כנגד עישון במרחב הציבורי. אני נחשף למטופלים מידי יום שהנם חולי ריאות כאשר מרביתם הגיעו למצב בריאותי רעוע עקב עישון. לכן, החלטתי להתגייס בפועל למלחמה בעישון וחברתי לחברת אלן קאר הוותיקה והמנוסה על מנת לתת פתרון למעשנים שרוצים להיגמל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*