מעקות זכוכית לבית, לעסק או למשרד- המתכון המושלם לעיצוב אידיאלי

מעקות זכוכית לבית, לעסק או למשרד- המתכון המושלם לעיצוב אידיאלי

חשבתם פעם עד כמה מעקה הוא פריט אינטגרלי מחיינו? אנחנו פוגשים במעקות יותר פעמים ממה שאנו מתארים לעצמנו, אך מעבר לכך שלמעקות הזכוכית תפקיד מאד חשוב בהענקת בטחון לאדם בסביבה הנתונה, למעקה הזכוכית השפעה ניכרת על מראה הבית, העסק או המשרד בו הוא מוצב.

על מנת להפוך מוצר כה רגיל ושגרתי, יש מתכון מאד פשוט:

נקח את היתרון הבטיחותי של המעקה ונשלבו בצורה הרמונית עם הזכוכית, חומר גלם נעים מאד לעין שמשתלב בצורה מדויקת עם כל סביבה אפשרית. נוסיף לכך את העובדה שמדובר במעקה מעוצב ומרשים, קל לניקוי ופשוט לתחזוק ונקבל תוצאה מבטיחה ו"משביעה" לכל הדעות.

אז למה דווקא מעקה זכוכית?

תחושת מרחב אינסופי וניצול מרבי של החלל –אחד החסרונות הבולטים במעקה הוא הצבתו במקום בו הוא מסתיר מפני האדם את שאר החלל. מעקה הזכוכית מספק את אותו היתרון בדיוק כמו של יתר מעקות הבטיחות, אך עם שדרוג שלא ניתן לקבל מכל סוג מעקה. תכונותיה הטבעיות של הזכוכית מעניקים לה את היכולת ליצר משחקי אור וצל; כך גם מתאפשרת תחושת המרחב. יתרון בולט של מאפייני מעקה הזכוכית, על פני חומרי גלם אחרים, הוא שהוא תופס שטח קטן.

בטיחותי, עמיד ופונקציונאלי – נכון, זכוכית היא דבר שביר אבל חשוב לדעת-הזכוכית ממנה עשויים המעקות היא חומר עמיד בפני שחיקה, שאינו מתבלה עם הזמן ולא דורש טיפול מיוחד. בנוסף, מעקות הזכוכית נוחים להתקנה ולהסרה ולמען הסר סםק ודאגה- הם מיוצרים בקפידה כך שיהיו בטיחותיים בהתאם לכל התקנים הנדרשים.

מראה מודרני ומתאים לכל חלל – בין אם במשרד ובית אם בביתבעצם הפשטות והסולידיות של מעקה הזכוכית היא גמישה לכל עיצוב ובמגוון צורות. כך ניתן לתכנן מעקות זכוכית מרהיבים, משולבים עם חומרים אחרים ועוד. שילוב מעקות מזכוכית בעיצוב הבית או העסק הוא תוספת דקורטיבית, מתקדמת ומרשימה.

מעבר לכך שמעקה הזכוכית בטיחותי וידידותי לאדם, הוא גם המעקה הפופולארי ביותר בימים אלו, הפן היוקרתי שמתבטא בעיקר בתחושה של נוף ומרחב אינסופיים יעניק לנמצא בחלל תחושת אינסופיות וחוויה מקסימאלית. מעקות זכוכית לבית, לעסק או למשרד זו הבחירה הכי מדויקת והכי חשוב- היא אף פעם לא מפסיקה להיות רלוונטית.

אז אם אתם אתם טיפוסים שמחפשים אחר השקט, הנקיון והרוגע, כנראה שסוג המעקה שלכם זה מעקה זכוכית. המקצועיות והנסיון הרב של צוות "דקור גלאס" יחד עם הפתיחות המחשבתית שלכם יובילו לתוצאה הכי מרשימה ומיוחדת שיש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*