מסעדות באשדוד: מגוון אפשרויות לכל מטרה

מסעדות באשדוד: מגוון אפשרויות לכל מטרה

אשדוד התפתחה באופן דרמטי בשנים האחרונות, ובין השאר נוצרה בה סצנה קולינרית מגוונת להפליא ועתירת אפשרויות. כשעוברים על רשימת המסעדות שיש באשדוד מגלים מסעדות בוכריות, גאורגיות, איטלקיות, תימניות, מרוקאיות, אסיאתיות, אתיופיות ועוד ועוד – כך שניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות לכל טעם ולכל מטרה.

אינג'רה ומטעמים אתיופיים אחרים – אדיס עלם

המטבח האתיופי הביא לישראל טעמים חדשים, ניחוחות עזים וגם צורת אכילה ייחודית שמדגישה את הביחד. בהתאם אין כמו מסעדה אתיופית לבילוי עם חברים טובים, ובפרט אם מדובר במסעדה אשדודית איכותית כמו אדיס עלם. הכוכבת של המטבח האתיופי היא כמובן האינג'רה, שעשויה מקמח טף (סופר פוד עשיר בחלבון, סידן וברזל, הרבה יותר מבשר או ביצים), ועליה תקבלו שלל תבשילים שבושלו לאורך זמן רב ותובלו בנדיבות ועם תבלינים ייחודיים.

כתובת: הבנאים 5

ניסיון עשיר – אידי דגים

אי אפשר לדבר על מסעדות באשדוד בלי להזכיר את אידי דגים – המסעדה הוותיקה שפועלת ברציפות מזה למעלה מ-20 שנה. באידי דגים מתגאים בכך שכל הדגים שהם מגישים עוד שחו בבוקר בים, במגוון רחב של מנות וצורות הכנה ובאווירה בלתי נשכחת.

כתובת: הבושם 6

פלאי המטבח הגרוזיני – פטרה

אשדוד היא עיר של מהגרים שקלטה אליה עולים ממדינות רבות – ובהתאם ישנן שלל מסעדות באשדוד אשר מביאות אלינו טעמים מכל רחבי העולם. אחת מהן היא פטרה הגרוזינית אשר שוכנת בחוף הקשתות ומציעה מנות גאורגיות קלאסיות כמו חצ'פורי אצ'רולי, אימרולי מגראולי, חינקאלי גבינות ועוד, והכל מול הים היפהפה.

כתובת: מפקורה 1

מסעדת חוף מעולה – עלמא

ישנן לא מעט מסעדות באשדוד שמשקיפות אל הים התיכון ומציעות לסועדים לא רק חוויה קולינרית אלא גם נוף מופלא, ואחת מהן היא עלמא. עלמא היא מסעדת דגים צמחונית אשר מציעה מבחר רחב של פסטות, סלטים, גבינות ומאפים, וממליצה לאורחיה על הגשה למרכז השולחן של שלל מנות כדי שכל אורח יוכל ליהנות מכמה שיותר מטעמים וטעמים.

כתובת: יונה הנביא 2

איטלקיה חדשה – ברבריני

במקום שבו שכנה אחת המסעדות המיתולוגיות באשדוד, קאזה אונו, שוכנת כיום מסעדה איטלקית חדשה ומבטיחה, ברבריני. התפריט כולל פיצות מהטאבון, גלידה משובחת, שקשוקות, סלטים טריים ועוד. עוד כדאי לדעת שהאווירה במקום מהנה מאוד.

כתובת: רוגוזין 74

ההודית של אשדוד – נמסטה

גם למטבח ההודי יש נציגות של כבוד בסצנה הקולינרית של אשדוד – עם נמסטה. זוהי מסעדה כשרה שמביאה אלינו את מטעמי המטבח של צפון הודו,עם מנות כמו בטטה ווארה, פנג'בי סמוסה, ברייני עוף או ירקות, צ'יקן טיקה וגם שלל מנות צמחוניות וטבעוניות כמו פאלק פניר עם טופו או תרד ואפונה או דאל מעולה.

כתובת: הטיילת 20

עוד מסעדות באשדוד שכדאי להכיר

עוד מסעדות באשדוד שכדאי להכיר הן אספניה, אלדין בשדרה, סינטה אשדוד, נורדאו 24 (מסעדת בשרים באשדוד שאהובה מאוד על המקומיים ועל האורחים שמגיעים לעיר גם יחד) וארמיס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*