מסורת חדשה בעיר… משחה הדולפין אשדוד

מסורת חדשה בעיר… משחה הדולפין אשדוד

שחיינים מכל קצוות הארץ הגיעו הבוקר לאשדוד למשחה הדולפין אשדוד, הראשון מסוגו בעיר.

זו עוד מסורת שמנחילה הרשות בעיר לטובת אוהבי הים ושחייני הים הפתוח.

הפקת האירוע של רשות הספורט העירונית בשיתוף אתר הספורט ״שוונג״ זכו להצלחה בקרב השחיינים, חובבי הים שהגיעו מכל קצוות הארץ לתחרות.

3 מקצים הוזנקו ע״י בני חזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט הבוקר (ו׳) בחוף הקשתות, 4 ק״מ, 2 ק״מ ומקצה עממי של 1 ק״מ.

משחה הדולפין תוזמן לא במקרה ל-8 ביוני, אין עיתוי מושלם יותר מיום האוקיינוסים הבינלאומי שחל ב-8 ביוני, לתחילתה של מסורת חדשה בעיר.

ההפנינג שהביא גם לא מעט אוהבי ים סקרנים מלבד השוחים נהנו מאווירת קייץ משובחת, מוסיקת רקע, חוף צבעוני, אטרקציות פיסול חוף וים חלק שכאילו הוזמן מראש.

למרות המדוזות ולמרות הקושי סיימו כל השחיינים את המשחים בצורה מושלמת ובעיקר ללא תקלות.

לא מעט אשדודים מוכרים מהענף כמו יעקב טומרקין, יורם בנדה וחיים אייש ואריה זנזורי ועוד רבים וטובים שעושים במשך כל השנה מרחקים ארוכים כדי לקחת חלק בתחרויות קיבלו החל מהשנה מסורת חדשה קרובה לבית.

בני חזקיה סמנכ״ל רשות הספוט עם השחיין האולימפי יעקב טומרקין

יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט: אירוע ראשון הוא תמיד חגיגה גדולה, במיוחד שמדובר במסורת המקרבת את העיר אשדוד למשאב הגדול ביותר שלה, הים. אשדוד תמשיך להוביל גם בשנים הבאות באירועים הסמוכים לקו המים כדוגמת מרוץ הלילה מחוף לחוף, הטריאתלון, שייט עמוס, אליפות המטקות, כדורעף, וכדורשת חופים ועוד….

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: זו חגיגה לעיניים, לראות שחיינים מגיעים לעיר שלנו ומרעיפים עליה מחמאות, זו עוד הזדמנות להודות לרשות הספורט על עשייה ענפה שאין כדוגמתה בארץ. אני מברך את הזוכים ומזמין אותם בכל שנה למסורת החדשה שנפתחה רשמית היום״.

00

צילום: דוד קקון

00

פרסום ממומן:

החלה מכירת הכרטיסים לאירוע הגדול של הקיץ

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*