מכבי AOV אשדוד הפסידה במחזור הפתיחה 3:2

מכבי AOV אשדוד הפסידה במחזור הפתיחה 3:2

בשעה טובה גם ענף הכדורעף נכנס לסיקור הספורט המקומי באשדוד. למי שנכח היום במשחק היה נראה שהקבוצה האשדודית תמיד היתה פה. משחק נמשובח ומותח שמסוכם יותר כהפסד של מכבי AOV אשדוד מאשר ניצחון של הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר בתוצאה 3:2 (19:25, 25:22, 23:25, 25:22, 15:13)

אכזבה לעולה החדשה והשאפתנית מאשדוד, שלא הייתה רחוקה מלהשיג ניצחון במשחק הראשון בהיסטוריה שלה בליגה הבכירה, אבל נכנעה לבסוף לקיבוצניקים של זוהר בר נצר.

אשדוד ניצחה במערכה הראשונה (19:25) בצורה מלהיבה והחניכים של יבגני בורדיינקו גם הובילו בהפרשים קטנים עד אמצע המערכה השנייה, אולם אז התחילה המעפיל/מנשה/עמק חפר להראות סימני חיים, כשאריק הילמן, ינרי בל ונח וולף במשחק חייו סוחפים אותה לניצחון 22:25 ול-1:1 במערכות.

מכות הפתיחה של מיקולה מורוז, שחקן הרכש האוקראיני של אשדוד שהגיע מהליגה הפולנית החזקה, הטילו מורא על הכחולים מעמק חפר, והוא הוביל את האשדודים ליתרון 8:11 במערכה השלישית. החוסמים של אשדוד עבדו שעות נוספות בסוף המערכה, ולקחו את המארחים ליתרון משמעותי כשליאור לוק מחסל נסיונות קאמבק של המעפיל/מנשה/עמק חפר ומנצח 23:25. אשדוד הובילה בתחילת המערכה הרביעית, אבל החניכים של בר נצר התעשתו ולקחו את ההובלה לידיים בדרך לניצחון 22:25 ולמערכת שובר שוויון.

במערכה החמישית שמרה המעפיל/מנשה/עמק חפר על מרחק סביר מאשדוד, שלמרות שהצליחה להשוות ל-13:13, איבדה לבסוף את המשחק ברגעי האמת, ונכנעה 15:13.

צילום: לירון מולדובן

לסטטיסטיקה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*