מכבי אשדוד התרסקה בהיכל.

מכבי אשדוד התרסקה בהיכל.

1,500 צופים הגיעו כמידי שנה למשחק המרכזי של העונה מול מכבי ת״א קבוצת הדגל של הכדורסל הישראלי שהשנה נותנת עונה גדולה גם בליגה וגם ביורוליג, להבדיל מהשנים האחרונות בהן קרטעה ואיבדה מיוקרתה.

היא פגשה את מכבי אשדוד החבולה והפצועה וכבר ברבע הראשון כל בר דעת הבין שהפתעה גדולה לא הולכת להתרחש בהיכל הקריה וזה רק עניין של כמה הפרש, וההפרש היה משפיל.

אשדוד פתחה בחמישייה עם אלייז'ה ג'ונסון, סטוארט דגלאס, לה-דונטיי הנטון, ליאור אליהו ונואה דיקרסון, ת"א עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, אלייז'ה בראיינט, קווינסי אייסי וטאריק בלאק. אייסי התחיל את הערב בדאנק, דיקרסון השווה מהקו אבל האורחים הלכו פנימה, סחטו שתי עבירות מאליהו ועלו ליתרון 2:10 ממהלך 3 נקודות של זוסמן. דיקרסון הכפיל את מאזן הנקודות המקומי והנטון מהפינה הוריד ל-10:7. בראיינט החזיר את האורחים לקצב בהתקפה ושני דאנקים גדולים של אייסי שלחו את ברד גרינברג לפסק זמן, 17:9. ג'ון דיברתולומיאו הצטרף לחגיגה, אייסי ריחף לדאנק נוסף ושלשה של קפטן האורחת סגר 17 נקודות ללא מענה בדרך ליתרון 9:30.

משם זה רק הלך והתדרדר, אשדוד נראתה כמי שרק מחכה לשריקת הסיום עם חוסר יכולת להתמודד מול קבוצת הפאר מתל אביב. בנוסף להבדלי הרמות קלעה אשדוד באחוזים נמוכים מה שגרם להפרש לגדול ולצמוח, למרות שהכל נגמר כבר ברבע הראשון עם 21 הפרש טפחה תוצאת הסיום ל- 57:94 תוצאה שהשאירה את אשדוד חבולה

צילום באדיבות ״הדולפינים״

ואם זה לא מספיק, ביקום מקביל, סמוך לחוף הים בבר ה״תוכי״ הצמוד למסעדת ״ארמיס״ התכנסו הדולפינים שעדיין מחרימים את משחקי הבית בגלל מחלוקות עם ההנהלה לצפייה משותפת בתצוגה המשפילה, בר ה״תוכי״ שהופך אט אט ליציע המרכזי של ארגון האוהדים לא מוסיף לאווירה הכללית בה נמצא המועדון.

ל-2 חברי ההנהלה שנכנסו השבוע להנהלה (אמיר ליברטי וגיא סער) יש משימה ראשונה שלא קשורה לספונסרים ולא לניהול אלא לדאוג לסולחה שתחזיר את האוהדים למגרש.

מכבי אשדוד: ג'ונסון 16 (3-7 לשלוש, 5 אסיסטים), הנטון 10 (1-5 לשלוש), פרואינד 8 (4-4 לשתיים), דיקרסון 6 (1-6 מהשדה, 4-4 מהקו), דגלאס 5 (2-8 מהשדה), ברנדוויין 4, עבו (1-5 מהשדה) ובן משה 3 כ"א, צ'וברביץ' 2 (1-6 מהשדה, 4 איבודים). כן שותפו: לוינסון ובוכמן.

צילום תמונה ראשית: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*