מי יחבור למי? אם בכלל

מי יחבור למי? אם בכלל

2 הטוענים לכתר ראשות העיר, שמעון כצנלסון והגב׳ הלן גלבר עוד לא התחילו את הקמפיין וכבר ירו פגז ראשון לאוויר.

השניים שהצהירו בתחילת דרכם שעיקר המחויבות של שניהם היא להחליף את שלטון לסרי ואם יהיה צורך להתאחד ולהירתם למשימה בצורת איחוד יעשו זאת בלב שלם בסקר ניטרלי שתוצאותיו יקבעו מי מוביל את המסע.

ובכן… זה לא ממש קורה ונראה שזה לא ממש יקרה. כצנלסון מוכן בשלב זה לצאת לסקר ומשוכנע שהוא גובר על הלן, הוא משוכנע עוד יותר שבמידה וירוצו יחד הניצחון שלו עשוי להיות מובטח.

הלן מבחינתה לא ממהרת לשום מקום, עוד מוקדם עבורה, כצנלסון כבר הקים תשתיות, השיק מטה ומחזיק בתואר הסיעה הגדולה במועצת העיר, הלן רק בונה את המטה ואת הקמפיין החלה בעיקר ברשתות החברתיות תחת הסלוגן: ״גברתי ראש העיר״.

WhatsApp-Image-2018-01-13-at-19.33.16
מחאת השבת – כצנלסון רוכב על הגל

נכון להיום כצנלסון ברור יותר במסריו, הן בנושא המחאה, הן בנושא בריכת בית לברון, והן בנושא ההצבעות בישיבות המועצה. החבילה ברורה. הלן עדיין לא מביעה דעה ממשית בכל נושאי הדת שהפכו לשיחה המרכזית בעיר ונשארת ממלכתית.

סביר להניח שצעדיה מחושבים אך חישובים ארוכים עשויים לפתוח פער לכצנלסון וגלבר תצטרך מתישהו לתת תשובות ברורות יותר מקליפ תמיכה של ראש העיר המיתולוגי צבי צילקר.

נושא נוסף שמעכב את השקות הקמפיינים ושחרור התקציבים הוא סימן השאלה הגדול העומד מעל תאריך הבחירות המוניציפאליות, המועמדים יודעים שאם הם משיקים את הקמפיין והבחירות נדחות בגלל שנתניהו החליט, הכסף והמומנטום ילכו כנראה לפח.

1
לסרי וכנפו – חזק בחוגי הבית

מצד שני, שעון ממשיך לעבוד ונותרו פחות מ-6 חודשים עד ליום הבוחר, והחלטה חייבת להתקבל בשבועות הקרובים.

לסרי מבחינתו צופה מהצד, רוב מאמציו מושקעים היום בחוגי הבית, אותם לא קיים ב-2 המערכות הקודמות, מה שמראה על כוננות מוגברת מצידו. המטה כבר באוויר וצוות ניהול כבר עובד במלוא המרץ ולזכותו הגדולה עומדת כהונתו כראש עיר, על כל מה שמשתמע מזה.

על שאר המועמדים כרגע אין מה להרחיב, ככל הנראה ימירו את המועמדות לראשות במועמדות למועצת העיר וגם זה לא ממש בטוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*