מי ביקש שיתוף ולא קיבל?

מי ביקש שיתוף ולא קיבל?

מרגישים שמתכננים בסביבתכם משהו שלא מתאים לסביבה בכלל? מרגישים שלא שאלו אתכם? לא שיתפו אתכם? הייתם רוצים להשמיע את דעתכם? מוזמנים להרצאה מעניינת בנוגע לשיתוף הציבור בנושאים עירוניים. כי זו זכות דמוקרטית שאסור לוותר עליה!

הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד יוצא ביוזמה מעניינת של הסברה רחבה בכל הנוגע לקיומם של הליכים עירוניים לשיתוף הציבור, בעיקר בכל הקשור לשיתוף בנושאי תכנון. בימים אלה, מסבירים חברי הפורום, הולכים וצצים להם פרויקטים תכנוניים רבים ברחבי העיר. חלקם למבני ציבור, חלקם למגורים ואחרים לנושאים תיירותיים. הצורך בהם מובן לרוב, אבל לא כך תמיד לגבי מיקומם. לפעמים נראה – לפחות לחלק מן התושבים – שהתכנון יכול היה להיות שונה ולעיתים ביצועם עלול להשפיע לרעה על איכות החיים של התושבים בסביבתם.

בערים רבות בארץ ובעולם גוברת המודעות לקיומם של הליכים לשיתוף הציבור, בהם פונה הרשות המקומית לתושבים ומתייעצת איתם לגבי פרויקט עתידי. זהו שיח דו-כיווני בו התושבים משמיעים את דעתם ומציעים אלטרנטיביות שכלל לא בטוח שהיו ידועות לנבחרים. הליכים שכאלה הנשענים על חוכמת ההמונים, משפרים את איכות ההחלטות ומקטינים את ההתנגדויות להן.

הפורום הציבורי לאיכות הסביבה יצא בקמפיין פרסומי המסביר את יתרונות השיטה. גם לצד המשתף וגם לצד המשתתף. עכשיו הוא מזמין את הקהל הרחב להרצאה באמצעות תוכנת ה"זום" בה יסביר ד"ר משה דרור, מומחה בתחום שיתוף הציבור את עיקרון השיטה, את יתרונותיה, את מי היא משרתת וכיצד מבצעים אותה נכון. ההשתתפות היא ללא תשלום. ההרצאה הקצרה והקולחת: שיתוף הציבור, למי זה טוב? תתקיים ביום שלישי 12 בינואר מן השעה 20:00.

על המעוניינים להשתתף בהרצאה להירשם מראש בלינק: https://katzr.net/b9f777.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*