מיליון ו-200 אלף ₪ לנהג משאית  שמלגזה עלתה על רגלו באשדוד

מיליון ו-200 אלף ₪ לנהג משאית  שמלגזה עלתה על רגלו באשדוד

נהג משאית שריסק הקרסול וכף רגלו  לאחר שמלגזה 'עלתה' על רגלו השמאלית באשדוד, זכה לפיצוי כולל של מיליון ו-200 אלף ₪. כך עולה מתביעה הגיש באמצעות עורכי הדין  גיא רינטוביץ ועו"ד ליאור כובשי ממשרד עו"ד מרקמן את טומשין נגד הביטוח הלאומי ונגד חברת הביטוח שבטחה המלגזה.

מהתביעה עולה כי  בחודש פברואר לפני כ-3 שנים, בעת שנהג המשאית, בן 54,  העמיס צמיגים במחסן צמיגים של מכשירי תנועה באשדוד,  מלגזה עלתה על רגלו.  נהג המשאית פונה לבית חולים קפלן ברחובות, שם אובחנו שברים בקרסול וכף הרגל שמאל ובהמשך עקב  זיהום בקרסול, הוא נותח בהרדמה מלאה ולאחר אשפוז של חודש, עבר הליך שיקומי ארוך.

לאחר הגשת תביעה במסגרת ענף נפגעי עבודה, ועדות רפואיות  של הביטוח הלאומי הכירו בכך שהוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 53 אחוזים. המדובר בנכות המזכה אותו בקצבה חודשית לכל ימי חייו.  לאחר סיום ההליכים מול המוסד לביטוח לאומי הוגשה תביעה לבימ"ש השלום בראשון לציון  כנגד "כלל חברה לביטוח" אשר ביטחה את המלגזה והנהג במועד התאונה.

בכתב התביעה טענו עורכי דינו גיא רינטוביץ ועו"ד ליאור כובשי ממשרד עו"ד מרקמן את טומשין,  כי מאז התאונה ועד היום הנהג  סובל מכאבים, הגבלות תנועה, קושי בהליכה וקושי בעמידה. בנוסף נטען כי כל אלה  מפריעים לו בחיי היומיום והותירו אותו נכה באופן קשה. כמו כן נטען כי בעקבות התאונה הוא לא הצליח לשוב לעבודתו ולמעשה איבד את כושר עיסוקו עד היום.

בתביעה לבין המשפט הוא ביקש לפסוק לו פיצוי עבור אובדן השתכרות, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, כאב וסבל, עוגמת נפש, הוצאות רפואיות, עזרה וסיעוד.

לאחר הליכי משא ומתן מול חברת הביטוח נחתם הסכם פשרה לפיו  הפועל יזכה לפיצוי כולל של  1,200,000 ₪.

צילום: istock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*