מחר יושק מועדון אתגרים במרכז לחינוך ימי

מחר יושק מועדון אתגרים במרכז לחינוך ימי

המרכז לחינוך ימי הממוקם במרינה באשדוד ממשיך להתפתח ולהציע שירותים לקהלים חדשים ומגוונים. מחר, (שלישי) ייחנך מועדון אתגרים, מועדון שייט ייחודי שינוהל בשיתוף עם עמותת אתגרים ויפתח את מרחבי הים בשיטה ייחודית ועם ציוד ייעודי לאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים ונכי צה״ל.

מיזם חשוב וייחודי זה התאפשר בסיוע חברת MSC שנרתמה עם סיוע כלכלי נדיב לטובת המיזם.

רשות הספורט העירונית המנהלת את המועדון איפשרה את כל הפלטפורמה לטובת העניין ומעודדת הנגשה של הספורט הימי לבעלי הצרכים המיוחדים ובנוסף מכינה את התשתית לשיתופי פעולה עם בית הלוחם הנבנה בימים אלו בדרום מערבה של העיר.

המועדון ייתן מענה מקיף של פעילויות עם ציוד ייעודי לא מבוטל ויקנה את הזכות לאוכלוסיות בעלי הצרכים המיוחדים, בכל הרמות לחוות את הים בצורה ייחודית ובטוחה, נכל בשיתוף מדריכים מקצועיים שהוכשרו במיוחד לאתגר.

השקת המועדון תתקיים מחר בשעה 10:00 במרכז לחינוך ימי במרינה באשדוד, הטקס במעמד ממ״ק ראש העיר עו״ד גבי כנפו, נציגי עמותת אתגרים, חברת MSC, עיריית אשדוד והנהלת רשות הספורט העירונית המובילה את המיזם.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״אני מברך את כל מי שעמל מאחורי ולפני הקלעים להגשמת המיזם החשוב הזה. זו עוד נקודה שאשדוד מציינת על מפת הספורט כעיר הספורט של ישראל. אשדוד תמשיך להוביל כל מיזם שמנגיש את הספורט בכלל ואת הספורט הימי בפרט לכלל האוכלוסיות ותסייע בהענקת תנאים אופטימליים. זהו יום חשוב ויום חג לאולוסייה מיוחדת ויקרה שתחל בקרוב ליהנות מהמשאב היקר והמהנה… הים.״

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט העירונית: ״אני באמת מתרגש, מדובר בהמון השקעה מאחורי הקלעים וחזון אמיתי שמתממש להנגיש את הים, באמצעות המרכז לספורט ימי לכלל האוכלוסיות, חוף הים ומיקומה של אשדוד מבחינה גאוגרפית חייבים לתת מענה לכלל האוכלוסיות, זו הזדמנות מצויינת להודות לחברת MSC על הסיוע בהגשמת המיזם, לעמותת אתגרים שמלווה מקצועית את הפרוייקט ולצוות המרכז לספורט ימי שמחבק את המיזם עם המון המון אהבה.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*