מופע סטנד -אפ: "החיים על פי יעל לבנטל"

מופע סטנד -אפ: "החיים על פי יעל לבנטל"

יעל לבנטל, שחקנית תיאטרון וטלוויזיה, המוכרת מתוכניות הטלוויזיה: "החיים זה לא הכול", "אחורי החדשות", "לא לפני הילדים"' ומהצגות התאטרון הרבות בהן לקחה חלק, מציגה מופע סטנד-אפ מנקודת מבט של אימא לשלושה ילדים שבעצמה עדיין נשארה ילדה.

במופע יעל לבנטל נוגעת בכל תחומי החיים לרבות זוגיות ומשפחה, ללא חשש של מה נכון או לא נכון להגיד. לדעתה, למשל, הבעיה הגדולה ביותר בגידול ילדים היא שאין יותר את האופציה של פנימייה, מה שמשאיר את כולם בבית בלי אפשרות להדיח אף אחד. באופן כללי, החיים על פי יעל, הם הישרדות יומיומית. בעידן הרשתות החברתיות, כשכולם מנסים להראות כמה החיים שלהם מושלמים, היא מעזה להסתכל על החיים בראיה מפוכחת, כנה ובעיקר מצחיקה. במציאות בה אישה היא בת זוג: "המוח שלנו מורכב מתאים, כוורת של תאים. רבועים, רבועים. ביניהם הדבורים מזמזמות ופועלות. אבל אצלם (נחשו אצל מי…) אין דבורים. יש שקט. ששששקקקקטטטט". והיא כמובן גם אם, מפיקה, נהגת, מבשלת, מפרנסת, שחקנית, קבלנית וקואצ'רית כשאין ברירה, לעמוד על במה לבד מול מאות אנשים ולגרום להם לצחוק, זה הדבר הכי קל ונפלא בעולם…

מופע על דיבור ואינטונציה, על נשים וגברים, נשים וחברות, גברים עם חברים, נשים וילדים, אמצע החיים ומה לא? מצחיק, אינטליגנטי, קצבי, חם ונוגע לכולנו. מומלץ בחום!

מוצ"ש 10.3.18  |  שעה 20:30  |  אולם מופעים, מרכז תרבות מונארט, דרך ארץ  |  טל': 08-8545130/1.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*