מופע ג'אז פאנק מרקיד וסוחף בבית אריה קלנג

 מופע ג'אז פאנק מרקיד וסוחף בבית אריה קלנג

"טריו בראון" מארח את עדי גנדלר בסדרת הג'אז האיכותית "ג'אז בקלנג".

"ג'אז בקלנג" הוא פרויקט מוזיקה אינטימי המציע מופעי ג'אז מגוונים עם אמנים מובילים בסצנת הג'אז הישראלית מסגנונות הג'אז הרומנטי, הפאנק, התנ"כי והעברי, במסגרת הסדרה, ביום רביעי 13 במרס בשעה 21:00 יתקיים בבית אריה קלנג – בית האמנים באשדוד, המופע השני בסדרה, עם ההרכב המצליח "טריו בראון" שיארח את המוזיקאית עדי גנדלר.

הרכב טריו בראון המעולה, של שלושת המוזיקאים מורן בר און (טרומבון ובס), עידו זלזניק (קלידים) ורותם עז עוגן (מתופף), יקפיץ את הקהל במופע ג'אז פאנק מרקיד. השלישייה המוזיקלית, נפגשה במקרה בהקלטה לשיר, והחלה לעבוד על מופע משותף.

בר און למד וניגן עם מיטב נגני הג'אז בניו יורק, סלזניק מנגן עם דני סנדרסון מזה 10 שנים והשתתף גם במופע כוורת בפארק, ושניהם מנגנים ומקליטים באופן קבוע עם מיטב אמני ישראל, ועז עוגן ניגן כמתופף עם מאיה בוסקילה, להקת עשב בר ועוד.

פרויקט "ג'אז בקלנג" מתקיים במסגרת הפעילות של "החברה העירונית לתרבות" בניהולו האמנותי של המוזיקאי האשדודי אדיר כוכבי. אדיר הוא חצוצרן, מעבד, מלחין ומפיק בפועל כבר למעלה מ- 25 שנה. בוגר האקדמיה למוסיקה של אמסטרדם, ושותף לפרויקטים מגוונים בארץ ובעולם בעבר ניהל אומנותית את 100 אחוז מקורי (פרויקט של 20 אמנים אשדודים ביצירה מקורית) והיה שותף להפקת יום המוזיקה הבינלאומי באשדוד.

יום רביעי 13.3.19  |  שעה: 21:00  |  הגלריה של בית האמנים באשדוד, בית אריה קלנג, רח' יאיר 2  |  מחיר: 60 ₪ במכירה מוקדמת, 70 ₪ ביום רביעי, 50 ₪ באפליקציית "אשדודית"  |  לפרטים ולרכישה: 08-9221883.

צילום: מורן בר און.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*