מוכנים? היכון? לראשונה באשדוד

מוכנים? היכון? לראשונה באשדוד

המיזם החברתי PICK & RUN המשלב פעילות גופנית עם איכות הסביבה ושמירה על חופי הים יתחיל לפעול באשדוד כבר בשישי הקרוב בחוף אורנים, ובכל שבוע בחוף אחר. את המיזם מובילים סגנית רוה״ע שרון מרק בברכתו של רהע ד״ר לסרי, יחד עם היזם החברתי גיא פארן, מחלקת איכות הסביבה ימית הוניקמן, אגף החופים אריה תורג’מן, רשות הספורט יורם אסרף וקבוצתה הריצה E-Team בהובלת איציק שעבן.
ההשתתפות ללא תשלום ומתאימה לפעילות משפחתית, חברים, קבוצות ריצה וחובבי ים וסביבה.

מרק:
״מגמת הכושר החדשה שתופסת תאוצה בעולם, שמה במרכזה את הבריאות והכושר הגופני יחד עם איכות הסביבה. מדובר למעשה בשילוב של ריצה תוך כדי ניקיון ואיסוף פסולת.יש שרצים ומנקים
לאורך נחלים, אנחנו בחרנו בחופי הים של העיר -וכלל מחזון ׳חוף ללא בדל ופלסטיק׳-כאשר בכל שבוע נתמקד בחוף אחר. האימון מתאים לכלל הגילאים, למשפחות, קבוצות וחברים קוראת ומזמינה את כל תושבי העיר להצטרף אלינו, ומודה לכל השותפים המקצועיים בעיריית אשדוד אשר הרימו את הכפפה ונרתמו למימוש היוזמה בעיר״.

האימון מתנהל כך שבמסגרת הריצה נערכות הפסקות יזומות לאיסוף פסולת, בהן משלבים המתאמנים תרגילים. מעבר לפן הערכי החברתי והתרומה לחופי ים נקיים, הפעילות תורמת רבות לכושר ומחזקת את השרירים והמפרקים.

כאמור האימון הראשון יתקיים ביום שישי הקרוב בחוף אורנים בסמוך למבנה משרדי אגף החופים ובכל שבוע בחוף אחר. עקבו אחרי הפרסומים בעמוד רשות הספורט.

קרדיט צילום תמונה מלשכת רהע: pick & run

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*