מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים כיסוי לסמארטפון שלכם?

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים כיסוי לסמארטפון שלכם?

בשוק קיימים כיסויים רבים לטלפונים סלולריים של מגוון חברות, חלקם מוכרות חלקם פחות, חשוב לדעת מה לבדוק ולשאול לפני שרוכשים כיסוי שצריך להגן על הטלפון הסלולרי היקר לנו.

  1. נוח לאחיזה – כיסויים רבים אינם נוחים לאחיזה ויכולים לגרום דווקא לנו לאבד אחיזה במכשיר במצבים שבהם אנחנו אוחזים לדוגמא במכשיר אייפון לצורך שיחת טלפון.

כיסויים עבים מאוד, גם מגדילים את הנפח של המכשיר – גובה, אורך וכן עובי, ולכן גם אינם נוחים לאחיזה.

דווקא במקום לספק הגנה לטלפון שלכם, הכיסוי גורם למכשיר להפוך למגושם וגורם לאיבוד אחיזה. חוסר היכולת לאחוז בו ביד אחת בעצם הופך את הכיסוי לחסר תועלת.

2. הגנה על הטלפון – כיסויים רבים אינם מכסים את המכשיר מכל צדדיו, וכאשר סמסונג גלקסי או אפל אייפון אילו מכשירים שבהם המסך גדול מאוד והשוליים קטנים בהתאם,

קשה להגן על פגיעה אפשרית במסך או במכשיר אם אין הגנה גם על כל צידי המכשיר.

3. פתח טעינה וכפתורים נגישים – יתכן והכיסוי שתרכשו יהיה מושלם, אבל פתח הטעינה לא נוח לחיבור מטען, או שמחייב אותנו להוריד את כיסוי הטלפון לצורך כך.

עוד דוגמא היא כפתורים שבצדדי המכשיר: כיבוי / הדלקה, כפתורי ווליום – שמע, אינם נגישים או שלא נוח ללחוץ עליהם כיוון שהכיסוי אינו מותאם או שעשוי מחומרים זולים.

4. עשוי סיליקון איכותי – כמעט רוב הכיסויים הקיימים היום בשוק, עשויים מחומר סיליקון TPU בלבד או מסיליקון בשילוב חומר קשיח נוסף.

היתרון של הסיליקון שהוא חומר גמיש אך גם קשיח, עוזר למנוע זעזועים בעת נפילת מכשיר סלולרי, בכך שהוא מרכך את עוצמת המכה בעת פגיעה באובייקט קשיח, כמו קרקע או שולחן.

5. חיסכון במחיר – הרבה חברות ממותגות לדוגמא כמו: OTTERBOX ,SKECH או SPIGEN, מוכרות כיסויים לאייפון שעלותם נעה בין 150 ל-300 ש"ח.

אנחנו חייבים לומר, אין יתרון לחברות מוכרות, ולפעמים לא כדאי להוציא כסף רב רק על מותג, יש מגוון של כיסויים שעשויים מחומרים איכותיים ויעשו את אותה העבודה בדיוק שהמחיר שלהם אינו עולה מעל 100 ש"ח.

6. איפה כדאי לרכוש – אז נכון, היום כולם קונים ONLINE, בחנויות אינטרנטיות, אפשר לרכוש דרך עלי אקספרס, EBAY או AMAZON.

חשוב לרכוש ממקום שבו תוכלו להתייעץ על בעל מקצוע, שמבין בתחום, וחשוב גם לדעת שיש שירות לקוחות טוב וזמין. כדאי לרכוש בארץ בחנות פיסית או חנות אינטרנטית שמוכרת אביזרי סלולר איכותיים במחירים הוגנים וגם נותנים שירות טוב.

המאמר מטעם דיגיטלי – החנות המובילה ברשת לאביזרי סלולר: https://digitality.store

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*