מהפכת המצויינות בג׳ודו

מהפכת המצויינות בג׳ודו

לפעמים צריך הוכחה ויזואלית לציון הישג תהליכי. לפני קצת יותר משנתיים החליטו ברשות הספורט להרים את ענף הג׳ודו באשדוד ובמהלך לא שגרתי החליטו מנכ״ל הרשות מר יורם אסרף ויו״ר הרשות מר משה בוטרשוילי להקצות אולם ספורט ייעודי לענף ולהקים יחד עם איגוד הג׳ודו הישראלי מרכז מצויינות בג׳ודו.

עד אז התאפיינה אשדוד בקבוצה אחת שהתאמנה בתנאים מינימליים, שאר הפעילויות היו ברמת החוג במתנ״ס וללא יומרות תחרותיות והישגיות.

אחרי קצת יותר משנתיים של פעילות מצליחה אשדוד להביא כבוד לעיר עם לא פחות מ-27 מדליות, המאמנים של המרכז לאון קוטלר ולאון בקרמן הגדילו את כמות הילדים והנערים לכ-400 מתאמנים ומכאן הדרך מתחילה להראות ברורה הרבה יותר.

מחווה למדליסטים האשדודים מאליפות ישראל האחרונה

אתמול התקיימה במרכז המצויינות בבית ספר רבין שברובע טו׳ אליפות אשדוד. לתחרות הגיעו מאשקלון, חולון ותל אביב והמחזה היה מרהיב, התמונה שהשתקפה שהצד היתה מדהימה, מאות משתתפים בחליפות ג׳ודו כחולות ולבנות ו-3 סבבים של גילאים, פשוט חגיגה לעיניים.

תמונות מדהימות אלו הן הוכחה להתמדה ולשינוי תהליכי בחשיבה, תהליכים דומים קורים גם במרכז לחינוך ימי וכן בענפים שונים המקבלים במה ותנאים אופטימליים להפוך מרמה חובבנית לרמה מקצועית והישגית.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: אין לי הרבה מילים מלבד התרגשות גדולה, לא מעט אנשים הרימו גבה בתחילת התהליך אבל נצמדתי לרעיון ולחזון שהצבנו ברשות הספורט ואני שמח, בראש ובראשונה עבור הילדים כאן שהדרך היתה נכונה. אני יושב פה ומסתכל על כמות הילדים ועל העובדה שבכלל אליפות כזו מתקיימת אצלנו בעיר וזה נותן לי סיפוק גדול ובעיקר כח להמשיך. תודה למאמנים שחולמים יחד איתי גם ברגעים הקשים ויחד נצעיד את ענף הג׳ודו לגאווה עירונית.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: מי שרוצה לראות עשייה במיטבה חייב להגיע למרכז המצויינות בג׳ודו, לפני שנתיים זה היה נראה כמו חלום רחוק אך עם עקביות ראויה לציון הצליחו ברשות הספורט להגיע להישגים מרשימים. אני גאה בחבורה הזו שמובילה את ענף הג׳ודו למהפכה אמיתית ולחניכים שמתמידים ומביאים כבוד גדול לספורט האשדוד ולעיר כולה״.

צילום: דוד קקון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*