מהות -הכשרות עובדים בעידן הקורונה

מהות -הכשרות עובדים בעידן הקורונה

היום התקיימה הדרכת ZOOM סבב שני והפעם ההדרכה הייתה מיועדת לכלל עובדי מהות כולל מי מהם אשר נמצא בימים אלו בחל"ת / חופשה עקב מצב חרום – קורונה. מנכ"לית מהות הגב' סימונה מורלי בירכה לשלום את העובדים ומסרה כי גאה על הנוכחות וההשתתפות שלהם בהדרכות משמעותיות.

מרכז ההדרכה במהות בשל מצב החרום מקבל מעט תפנית אחרת וניתנים מענים בדרך חווייתית ואחרת. ליטל ביטון – רכזת הדרכה וניהול ידע הממונה על הכשרות והדרכות עובדים ברשות ציינה כי
"ההדרכה הינה חלק מתוכנית הכשרות של מיומנויות בין אישיות והעצמה אשר עוברים עובדי מהות, מנכ"לית מהות שוקדת בשוטף וללא ספק בחירום לשימור והעשרת המשאב האנושי" עוד סיכמה בסיום המפגש כי זוהי רק שריקת הפתיחה של העידן הטכנולוגי בהמהות ואנו נערכים לקראת תוכן חדש והעברת תכנים באופן יצירתי וחדשני.

את ההדרכה העבירה הגב' ריקי שרייבר אשר עושה חיל בסדנאות לעובדי מהות כחלק מתוכנית הדרכה שנתית והוכיחה כי גמישות בימים מאתגרים אלו להעביר את הסדנאות להדרכה מקוונת הופכים את ה"לימון ללימונדה".
בהדרכה נכחו מנהלי תחומים, רכזים והמשאב האנושי האיכותי של מהות. תכני המפגש היו על החיים בצל השינויים, יצירת מציאות עם בהירות בעידן של חוסר וודאות וההתמודדות עם "איומים חיצוניים" אשר מערערים את השקט והבטחון ופוגעים בחוסן המנטאלי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*