מהותרבות – שמעון רגב אצלכם בסלון

מהותרבות – שמעון רגב אצלכם בסלון

כחלק מפעילות ״קיץ חם״ אותה מפעילה הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי, מהות, יתקיים מחר שידור ה״פייסבוק לייב״ האחרון בסדרה בא יעלה לבמה הסטנד-אפיסט והזמר שמעון רגב.

המופע יכלול קטעי סטנד משולבים בשירים ישראלים מכל הזמנים, והרבה הרבה מצב רוח ומכוון לכל המשפחה. השידור הינו ללא עלות וישודר בדף הפייסבוק של מהות החל מהשעה 20:00.

הטריפל של מהות כלל 2 מופעים בשידורי פייסבוק לייב אליהם נחשפו אלפי צופים , הראשון היה הזמר רגב הוד שפתח את הסדרה בערב טו באב ובשבוע שעבר עלו לשידור הצמד טלי ומורן ששימחו את הילדים במופע "יועצות מכוכב האגדות".

שמעון רגב יחתום את סדרת המופעים שהיוו חלק מתכנית הקיץ החם של מהות בו מפעילה מגוון פעיליויות מניעה ותעסוקה בתקופת החופש הגדול.

סימונה מורלי מנכ״לית מהות: סדרת המופעים הינה חלק מהמענים מחוץ לקופסא אותם מפעילה מהות בתקופה מאתגרת זו, אנו תמיד מנסים לחשוב איך לייצר פעילות שתתן מענה עירוני לתושבי אשדוד על כל גוווני האוכלוסיה, אני מודה לאלפי הצופים בסדרת השידורים ומזמינה את כולם לשידור הסיום עם שמעון רגב שמתאים לכל גיל ולכל משפחה. מקווה ומאמינה שתהנו. זה המקום להודות לצוות המדהים של מהות שפועל מאחורי הקלעים להצלחת המיזם״

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*