מארק אליהו מגיע לבית אריה קלנג

מארק אליהו מגיע לבית אריה קלנג

מארק אליהו מוזיקאי המשייט באטלס רחב ועתיק. סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" מביאה אלינו את מופע הדואו החדש של היוצר והמוסיקאי מארק אליהו בקו מוזיקלי חורפי ואינטימי בגלריה של בית אריה קלנגבית האומנים החדש בגבעת יונה.

את הפרויקט "מוזיקה בקלנג" המתקיים במסגרת הפעילות של "החברה העירונית לתרבות" מנהל אומנותית המוזיקאי האשדודי שלום תשובה, העומד בראש ההרכב המוזיקלי Chuva, יוצר ועובד מגיל 20 עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל, ביניהם: מאיר בנאי ז"ל, אלי מאירי ותמנע ברואור המספר לנו, "המופע של מארק אליהו מלווה את אלבומו החדש "דרכים" בליווי הפסנתרן אלדד ציטרין . מארק אליהו באמת מנווט באטלס רחב ועתיק, שיוצא מאזור מרכז אסיה, עובר לקווקז, לפרס, למזרח התיכון, לאוטונומיות יהודיות, ערביות, מיסטיות, וגם חולף על פני הרמוניות מערביות ומעודכנות."

המפגש המוזיקלי והאישי בין השניים מייצר כימיה מיוחדת המרחיבה את המנעד המוזיקאלי של כל אחד מהם ויוצרת צלילים חדשים ומרתקים, כאשר מארק אליהו מנגן בקמנצ'ה ובגלמה ואלדד ציטרין מנגן על פסנתר וקלידים. השם מארק אליהו מנצנץ כבר מזה שנים בזירת המוזיקה הישראלית ומחוצה לה. סוג אחר של מוסיקאי.

מארק, בנו של המלחין והמוסיקאי פרץ אליהו, גדל בבית מוסיקלי במובן הטוטאלי של המילה: המוסיקה היא העבודה, האהבה, הלימודים והפרנסה. מוסיקה היא הכול. מארק ינק ונשם מוסיקה כאורח חיים, וכבר בגיל צעיר מאוד (16) החל את מסעותיו ברחבי העולם לחקר המוסיקה במפגשים עם מאסטרים שונים. השליטה של מארק בקמנצ'ה שלו שנבנה לפני 150 שנה הפכה לשם דבר. הסאונד המיוחד של הכלי המרתק, בעל האקוסטיקה יוצאת הדופן,

נישא למרחוק, ומזה שנים שמארק מוזמן להופיע איתו על במות בארץ ובחו"ל. סדרת המופעים הראשונה "מוזיקה בקלנג" נפתחה במאי האחרון ומאז הספיקה לארח מגוון רחב של אמנים להופעות חיות ואינטימיות לצד מאות מבקרים שהגיעו ליהנות ממוזיקה איכותית באווירה הייחודית של בית האמנים החדש בגבעת יונה. בהמשך חודש דצמבר יופיעו המוזיקאי האשדודי איתמר חלוץ והצמד הדס קליינמן ואביב בכר. 'דרכים'- מופע של מארק אליהו ואלדד ציטרין,

  • יום רביעי 13.12 בשעה 21:00
  • בית אריה קלנג, רח' יאיר 2,אשדוד
  • מכירה מוקדמת 70 ₪
  • ביום האירוע 80 ₪
  • לפרטים ולרכישה: 08-9221883

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*