מאני-טיים: מכבי אשדוד מתחילה מחר את שלבי ההכרעה של העונה

מאני-טיים: מכבי אשדוד מתחילה מחר את שלבי ההכרעה של העונה

שש שנים חיכו בעיר הנמל הדרומית כדי לראות את קבוצת הכדורסל הבכירה מסיימת בין שמונה המובילות של הליגה ונכנסת לשלב רבע גמר הפלייאוף.

הערב (שלישי,20:30) הצהובים של מכבי אשדוד\באר טוביה יחלו את המסע בדרך אולי לאליפות סנסציונית, כשיארחו את הפועל תל אביב למשחק מספר אחת מבין חמש, כשהקבוצה שתזכה לנצח ולהגיע ראשונה לשלושה ניצחונות, תשלים העפלה לחצי הגמר.

כזכור, הפעם האחרונה שאשדוד העפילה לרבע הגמר, הייתה בעונת 2011\2012, אז הקבוצה חוללה נס והגיעה עד למשחק הגמר, שם הפסידה למכבי תל אביב.

WhatsApp Image 2018-03-17 at 21.16.55 (1)

את העונה הסדירה שלוותה בצל ענן ערפילי סביב הכדורסל הישראלי, סיימה אשדוד עם ניצחון ביום ראשון האחרון מול הכתומים מעיר היין, כשעל הדרך שברו מנחוס בן יותר מחמש שנים. לפני זה, הפסידה אשדוד שלוש פעמים ברציפות, אך בקבוצה מקווים שזה כבר מאחוריהם.

היריבה מחר, ניצחה את אשדוד רק לפני שבעויים באולם "הקריה" עם ניצחון על הבאזר, ותקווה לעשות זאת שוב, כשהיא מלווה ב500 אוהדים אדומים, שייתנו קונטרה לאלף צהובים שיעשו המון רעש בהיכל.

WhatsApp Image 2018-03-17 at 21.16.56 (1)

בפעמיים הקודמות העונה יצאה החבורה של בראד גרינברג עם ידה על העליונה.
באשדוד יקוו ליכולת גבוהה מצד הmvp עד כה העונה, סק הנרי, כשגם קמרון לונג שסיים משחק מאכזב ביום ראשון, יהיה חייב להתעלות על עצמו.

נמרוד לוי, אדם אריאל ואלכס צ'וברביץ' יוסיפו כוח צברי על הפרקט, והכי חשוב כמובן להביא את הניצחון בסיפתח הראשון.
שבוע צהוב לכולם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*