מאכלים קלים להכנה שתוכלו להכין בקלות ייחד עם ילדיכם

מאכלים קלים להכנה שתוכלו להכין בקלות ייחד עם ילדיכם

תעסוקה משותפת, הורים וילדים, יכולה להוות רעיון מעולה לזמן איכות. כמעט כל ילד אוהב להרגיש שסומכים עליו ושהוא יכול לבצע דברים "ממש כמו גדולים". לכן, הפעם אנו מציעים לכם מתכון מנצח לפעילות משותפת איכותית וגם טעימה. קבלו רשימה של מאכלים קלים להכנה, אשר תוכלו להכין בקלי קלות ביחד עם הילדים. והבונוס: גם אם הילדים שלכם לא ממש רגילים למאכלים כגון פשטידת טונה או כריכים משודרגים, אם תכינו את הכל יחד, הם בהחלט יסכימו לטעום ואפילו לאכול בהנאה.

דגים זה בריא, פשטידה הזה טעים

הרעיון הראשון שלנו למאכל קל להכנה שתוכלו להכין בקלות עם הילדים שלכם הינו פשטידת טונה. זהו אחד הדגים שגם ילדים שדי נרתעים מאכילת דגים מוכנים לנסות. ואת הפשטידה הזאת קל מאוד להכין ביחד, בשניים או אפילו בשלושה. שימו לב למרכיבים ותבינו גם עד כמה זה בריא. לוקחים בצל, קופסאות טונה, גבינה לבנה וגבינה צהובה. לוקחים גם כמה ביצים, גמבה קצוצה, מלח ופלפל. את הבצל חותכים המבוגרים ומטגנים. בינתיים, הילדים שמים בקערה את הטונה (מסוננת), את הביצים (אם קשה, ההורים קצת עוזרים), את הגבינות. הילדים נהנים לערבב את הבלילה ובהשגת ההורים, אפשר להוסיף תבלינים ואת הגמבה הקצוצה. את הכל שופכים יפה לתבנית ואופים בתנור למשך כשלושת רבעי שעה. פשטידת טונה שגם הילדים עזרו להכין תוכל להיות יופי של ספתח לסעודה נחמדה. אפשרות אחרת – קציצות טונה בתנור (אם הילדים לא אוהבים גבינות).

פרנץ טוסט, ללקק את האצבעות

מאכל נוסף שיהיה קל להכנה ומתאים להורים וגם לילדים הינו פרנץ טוסט. למנה הזאת יש כל מיני גרסאות ושדרוגים אבל הכי חשוב – זהו מאכל טעים, קל ובריא. בגרסה הבסיסית, כל מה שצריך זה פרוסות חלה, ביצה וחלב. אבל אם רוצים, אפשר את הבלילה של החלב והביצה להמתיק ובכך להפוך זאת למנת קינוח נפלאה. למי שלא זוכר איך מכינים, זה מאוד פשוט. בקערה שטוחה מערבבים ביצה וחלב. את פרוסות החלה (אפשר גם לחם, אם אין חלה בבית) טובלים ואז מטגנים. כמובן, הטיגון צריך להיעשות בהשגחת ההורים, בזהירות מרבית. אם רוצים, אפשר להוסיף לחלב מעט סוכר, תמצית ווניל, קינמון (לא חייבים את הכל יחד). כשהפרנץ טוסט מוכן, לאחר שטוגן משני הצדדים, ניתן להגיש אותו כשמעליו ממרח שהילדים אוהבים, פירות חתוכים, קצפת, גבינה צהובה או כל דבר אחר שאוהבים. לא מתחשק פרנץ טוסט? תוכלו להכין ביחד גם דברים אחרים, למשל פנקייקס טעימים או בלינצס גבינה.

פיצה על פיתה

אם אתם אוהבים פיצה ואם הילדים שלכם אוהבים פיצה, הגיע הזמן שתכינו בעצמכם. מובן, שאם אתם לא חוששים מקמח ושמרים שתוכלו להכין בעצמכם את הבצק. גם הילדים יאהבו בהחלט ללוש ולהרגיש את הבצק בידיים. אבל אם אתם רוצים את הגרסה הקצרה, המהירה והפשוטה, במקום בצק פיצה תוכלו להשתמש בפיתות. את הפיתות חותכים לשני עיגולים. על כל עיגול של פיתה מורחים רסק עגבניות. מוסיפים גבינה צהובה (עדיף מגורדת). כעת ניתן לקשט מלמעלה בכל מה שאוהבים. אפשר לשים חתיכות של זיתים או פטריות. אפשר לשים פרוסות של עגבניות או טונה. אפשר לפזר תירס או בצל ויש כאלה שמוכנים לנסות חתיכות של אננס מקופסה. מומלץ להוסיף מעט תבלינים. יש תבלינים מוכנים של פיצות אך אפשר לפזר גם מעט אורגנו או תבלינים אחרים שאתם אוהבים. את הפיצה הזאת ניתן לחמם במיקרוגל אבל עדיף יותר לשים בתנור. חיש קל יש לכם פיצה נפלאה, תוצרת בית, שכל הילדים יאהבו לאכול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*