לסרי: "נהפוך את הטורניר לזיכרו של בן וענונו למסורת"

לסרי: "נהפוך את הטורניר לזיכרו של בן וענונו למסורת"

ביום חמישי התקיים גמר טורניר קט הרגל לזיכרו של סמל בן יצחק וענונו ז"ל, אותו יזם והפיק מעצב השיער אבי סמילה בשיתוף ליזה ללוצשווילי, בעלת חברת יחסי הציבור דיאל תקשורת.

זו השנה השנייה בה מתקיים הטורניר לזכרו של וענונו ז"ל אשר נפל בתקרית הנגמ"ש בסג'עייה במבצע 'צוק איתן' ברצועת עזה. הסמל האהוב כל כך של חטיבת גולני, השאיר מאחוריו משמעות למשפט "הכאב הוא רגעי והגאווה היא נצחית" והפך לסמל ולגאווה של בני ביתו, בני עירו ושל כל ישראל.

במשך חודש ימים התמודדו 12 קבוצות קט רגל במתנ"ס עוזיאל ברובע א', כאשר לגמר הגדול הגיעו קבוצת כתר אחזקות (מחזיקת הגביע) וקבוצתו של הנרי אטיאס. ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, כיבד את המעמד ונשא דברים, בהם שיבח את היוזמה המבורכת שהחל סמילה לפני שנתיים. במהלך דבריו פנה ראש העיר אל משה בוטרשווילי, מחזיק תיק הספורט, וסגנו אוהד יפרח, שאף הם נכחו באירוע, וביקש להפוך את הטורניר למסורת בשנים הבאות ביחד עם אבי סמילה. ראש העיר אף התכבד בבעיטת הפתיחה של משחק הגמר, אותו ניהל שופט הטורניר, יניב רוזנצוויג. לפני שהחל המשחק הוענקו גביעי הוקרה למשפחת וענונו, לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, למשנה לראש העיר, משה בוטרשווילי וכן לשופט רוזנצווייג אשר סייע רבות להפקה.

ben1

 ben4

החלק האומנותי במהלך הטורניר כלל את הזמרים איציק שמלי ומיטל טרבלסי אשר ריגשו בקולם. ראוי לאזכור כי במשחק שפתח את הטורניר לקחו חלק שחקני ההווה והעבר: אופיר מרציאנו, ניר ביטון, מיכאל אוחנה, גדי קינדה, אייל אלמושנינו, יגאל זריהן, חנן פדידה, עשהאל בן שבת, אלי זיזוב ומתן סילברה.

ben2

יצוין עוד כי להצלחת האירוע תרמו אנשים טובים, כולם בני העיר אשדוד, והם נותני החסויות: אבי צרפתי, רונן ז'אנו, אקסנטו בר, יסודות הבניה, חברת היי-גולט, שרון טורס, שי אסייג, דיג'יי מאסטר מיקס, דיג'יי פרי טובול, קובי פרץ (הגברה), אבי בן חמו (הגברה), לאב בלונים, מאיר זרביב, מתנ"ס עוזיאל, בניהולו של רפי מיכאלי ורמו ברגיג, ראש מינהלת רובע א'.

צילומים: שי אסייג

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*