לסרי בפניה לחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי

לסרי בפניה לחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי

יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד פנה הבוקר ישירות לחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי מעל בימת הכנס הארצי "אשדוד חושבת הורות" המתקיים היום במרכז להורות משמעותית באשדוד.

״אני קורא לידידי חיים ביבס מנהל מרכז השלטון המקומי לאמץ לאלתר את המודל שבנינו כאן באשדוד, ולהקים מרכזי הורות בכמה שיותר ערים בישראל״, כך אמר הבוקר (יום חמישי ה-16.5) ראש עירית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי.

ד״ר לסרי אמר את הדברים בפתח כנס ״אשדוד חושבת הורים״, המתקיים זו השנה השלישית במרכז ״מהות״ באשדוד.

לדברי הד״ר לסרי הוא עצמו יחד עם מנכ״לית מהות סימונה מורלי מוכנים להעמיד את הנסיון הרב שהצטבר באשדוד לטובת ערים שירצו להקים מרכזי הורות דומים. ״ההשקעה בהורים שלנו היא השקעה חשובה ומשתלמת. ואין תחליף לרשות המקומית בטיפול בהורים ובחינוך להורות טובה״, סיכם ראש העיר.

מנכ״לית ״מהות״ סימונה מורלי אמרה כי השנה הוקדש הכנס לדיון בנושא הכאוב של ״דור הסנדוויץ׳״, המעלה את הקושי הרב של הורים בימינו לטפל גם בהוריהם הביולוגיים וגם בילדיהם ובנכדיהם. מצב התובע מאמץ רב ושחיקה נפשית גדולה מצד ההורים המצויים תחת ההגדרה של דור הסנדוויץ׳.

לדברי מורלי, 20 אחוזים מהאוכלוסיה בישראל נמצאים תחת ההגדרה של דור הסנדוויץ׳ והדבר מחייב התייחסות מיוחדת לציבור זה שהולך וצומח משנה לשנה עם הגידול בתוחלת החיים.

צילום: green

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*