למה כדאי להתחסן?

למה כדאי להתחסן?

מחר, יום שלישי (29.12), בשעה 18:00, יתקיים פאנל מומחים מתחום הרפואה, שיעסוק בחשיבות החיסון נגד נגיף הקורונה, ויענה על כל השאלות שיש לכל אחד מאיתנו בנושא. את הפאנל יוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והוא יועבר בשידור חי בדף הפייסבוק. אתם מוזמנים לשאול הכול על החיסונים.

לרבים מאיתנו יש שאלות על החיסונים נגד קורונה, כדוגמת: האם כדאי להתחסן או לא? האם החיסון בטוח והאם ישנן תופעות לואי? מי חייב בחיסון ומי מנוע מלהתחסן? מהי טכנולוגיית ה-mRNA ועד כמה היא בטוחה? מה מידת היעילות של החיסון? ועוד. על מנת להרגיע את הציבור ולהעמיד לרשותו את כל המידע הרלוונטי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי החליט לקיים פאנל מיוחד שיעלה בדף הפייסבוק שלו, במסגרתו יוכלו התושבים לשאול ולקבל תשובות מוסמכות.

ד"ר לסרי, מומחה למחלות זיהומיות אשר שימש בעבר בתפקיד הרופא הראשי של חיל הים, סגן מנהל המחלקה הפנימית של בית החולים קפלן ומנהל מכון האיידס בבית החולים, יוביל בעצמו את הפאנל תוך שהוא מארח מומחים בתחום. בין האורחים יהיה ד"ר טל ברוש, מנהל היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים אסותא אשדוד, שמשמש בשבועות האחרונים גם כמזכיר הצוות המייעץ למשרד הבריאות בנושא חיסוני הקורונה. כמו כן, בעשור האחרון הוא מרכז את הצוות הלאומי לטיפול במגיפות במשרד הבריאות ומעורב בניהול משבר הקורונה מתחילתו. תחומי העניין המקצועיים העיקריים שלו הם אפידמיולוגיה והיערכות למגיפות, והוא מהמומחים המובילים בארץ בנושא.

"זו הזדמנות מצוינת להתחבר לתוכנית הלייב שתעלה בדף הפייסבוק של ראש העיר ולפזר את הערפל סביב החששות" אומרים בעירייה ומבטיחים כי יהיה מעניין מאוד. מומלץ להכין שאלות שמטרידות ולהציגן ביום שלישי, בשעה 18:00, בדף הפייסבוק של ראש העיר. הוא וד"ר ברוש ממתינים לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*