לכבוד יום האהבה בוגרי SCE מספרים כיצד הכירו בלימודים

לכבוד יום האהבה בוגרי SCE מספרים כיצד הכירו בלימודים

לכבוד יום האהבה בוגרי SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד מספרים כיצד הכירו בלימודים

יש סיפורי אהבה שמתחילים כמו באגדות ויש סיפורי אהבה שמתחילים במעבדות. זה סיפור ההיכרות של אולגה ומשה ללוש, תושבי אשדוד, שהכירו כסטודנטים להנדסת חשמל ב – SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד וכעת נשואים עם שני ילדים.

ביום שישי הקרוב, 14.2, יציינו ברחבי העולם את חג האהבה – וולנטיינס. לכבוד החג אולגה ומשה ללוש, תושבי אשדוד, משתפים בסיפור האהבה שלהם שהתחיל מניצוץ חשמלי אחד קטן, תרתי-משמע.

משה ואולגה הכירו במהלך הלימודים לתואר ראשון בזמן שלמדו הנדסת חשמל ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. אולגה ללוש מספרת כי " כשנה לאחר שסיימתי את הלימודים, התקיים כנס תעסוקה במכללה והתעצלתי קצת להגיע. ביקשתי ממשה, שהכרתי לפני מקורסים משותפים שלקחנו, שיעביר את קורות החיים שלי למעסיקים". משם הם המשיכו לדבר, עד שמשה אזר אומץ וביקש מאולגה להחזיר לו על הטובה ולהסכים לצאת איתו לדייט.

השניים זכרו את המכללה והקשר שהחל בכנס התעסוקה גם ביום החתונה עצמו וכהוקרת תודה  למכללה,  החליטו לערוך את צילומי החתונה גם במעבדה בה הכירו.  כיום משה ואולגה מתגוררים באשדוד, ומציינים יותר מארבע שנות נישואין ושני ילדים משותפים, דוד ויהונתן. שניהם התקדמו לאחר הלימודים לעבודות בתחום הנדסת החשמל: " כיום אני עובדת כמנהלת פרויקטים בתחום הביצוע בחברת "אפקון מערכות, העוסקת בתחום החשמל בפרויקטים רבים בארץ, כמו בניין אינטל החדש בפתח תקווה ותחנות חשמול של רכבת ישראל. משה בעלי עובד כמהנדס חשמל בחברת  EV Meter המפתחת ומייצרת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בישראל".

אולגה סיפרה לסיכום: "מאז שסיימתי את לימודיי, אני מגיעה למכללה בימים הפתוחים כדי לספר למועמדים על החוויות שלי מהתואר. לאחר שמשה ואני התחתנו אני מוסיפה את סיפור ההיכרות שלנו, כדי להראות שהמכללה נותנת עוד הרבה דברים, חוץ מתואר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*