לחמני: ״בין עשרת המקומות הראשונים ישובצו לפחות 5 נשים״

לחמני: ״בין עשרת המקומות הראשונים ישובצו לפחות 5 נשים״

הכח הנשי ככל הנראה יהיה פקטור משמעותי בבחירות 2018, החל מהעובדה שאישה (הלן גלבר) רצה לראשות העיר לראשונה באשדוד, וסיעה שכולה מורכבת מנשים (הלביאות) מייצרים אצל שאר הסיעות צורך להתייחס לנושא המגדרי בצורה שונה הפעם. הראשון להרים את הכפפה ולחשוף עמדה הוא ד״ר אלי לחמני.
המתמודד לראשות העיר אשדוד כיו"ר סיעת 'אשדוד תנצח' חתם על האמנה והתחייב להיות שותף לעקרון כי השתתפות שוויונית של נשים וגברים בהנהגת הרשות המקומית הינה מהערכים היסודיים של חברה דמוקרטית. כמו כן, מתוך הכרה בכך שייצוג מלא של נשים בשלטון הרשות המקומית, מהווה תנאי הכרחי וחיוני לשיפור חיי כלל תושבי ותושבות הרשות ועל בסיס התפיסה כי רשות מקומית שבה מתקיים שוויון בין נשים וגברים בשלטון ובהנהלת העיר – היא רשות המשרתת בצורה הטובה ביותר את כל תושביה – נשים וגברים, ילדים וילדות כאחד.
עוד התחייב ד"ר לחמני לפעול לשיבוץ נשים במקומות ריאליים ברשימתו בבחירות הקרובות ולהציג רשימה שווה מגדרית, לקדם ייצוג ראוי ושוויוני גם לנשים מקבוצות מגוונות באוכלוסייה בכל מוקדי קבלת ההחלטות ברשות המקומית, להציב לנגד עיניו את עקרון השוויון בין המינים לאורך ההתמודדות ובמשך כהונתיו ולפעול מתוך תפיסה הרואה בשוויון המגדרי כלי לשיפור ההתנהלות הכללית והחברתית של הרשות לרווחת כל תושביה ותושבותיה.
ד"ר לחמני הצהיר כי "רשימת 'אשדוד תנצח' מורכבת מנציגי כל קשת האזרחים, כשבין עשרת המקומות הראשונים בה ישובצו לפחות חמש נשים וייצגו במועצה את אלה שהיום אינן מוצאות בה ייצוג הולם".
00
פרסום ממומן:
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*