בחירות 2018 : לחמני: יש הסכמה שסקר יקבע מועמד יחיד מול לסרי

בחירות 2018 : לחמני: יש הסכמה שסקר יקבע מועמד יחיד מול לסרי

חבר מועצת העיר ד״ר אלי לחמני המתמודד אף הוא לראשות בישר בפוסט שפרסם על הסכמה בין המועמדים לסקר משותף שהמנצח בו יתמודד ישירות מול ד״ר יחיאל לסרי, מיותר לציין שהזוכה יזכה לתמיכת שאר הצדדים במרוץ שעשוי להביא לסיבוב שני, דבר שיכול להצית את מערכת הבחירות הרדומה.

לחמני, שמשוכע שעם סקר כזה יתקיים הוא עתיד לזכות בו: ״לי, אין ספק! תושבי אשדוד יביעו את אמונם בי, שאהיה המועמד המוביל והמוסכם אשר יתמודד וינצח בבחירות הגורליות אשר יקבעו את דמותה של אשדוד לשנים רבות.״ כך כתב לחמני בפוסט.

עוד הכחיש לחמני בפוסט את השמועות כי חבר למועמד אחר והגדיר את השמועה כבועת אוויר חם.

הלן גלבר מכחישה

על פניו מדובר בסקופ, אז בדקנו מול המטה של הלן גלבר ושם ציננו את האווירה, סער גינזבורסקי הדובר של הלן גלבר מסר תגובה קצרה ועניינית המבטלת את ההצהרה הדרמטית של לחמני בזו הלשון:

״במטה של הלן לא שמעו על הסכמה כזו או אחרת. אנחנו רצים ומי שרוצה מוזמן להצטרף ולתמוך״

אז בבחירות כמו בבחירות צריך קודם כל לקחת בחשבון שההכחשות הם חלק מהמשחק כמו שההצהרות הם חלק מהמשחק, בסופו של יום מישהו ישא באחריות, לא שמישהו זוכר הצהרות של מועמדים מהבחירות הקודמות או בדק אבל אנחנו פה כדי לתעד.

אז עד שיחליטו אם כן או לא לעשות סקר החלטנו לאתגר את המועמדים ואתכם גולשים יקרים ולנסות ולסייע למועמדים בהחלטה  מי מבינהם יכול לתת פייט לראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

16 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*