לונדון כמעט חיכתה לו: הפסד מאכזב למכבי אשדוד למרות תצוגת שיא של לנדון מילבורן

לונדון כמעט חיכתה לו: הפסד מאכזב למכבי אשדוד למרות תצוגת שיא של לנדון מילבורן

לא קל להיות אוהד מכבי אשדוד\באר טוביה בימים אלו. הדולפינים ספרו הערב(שבת) הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, כשהפסידו 88-84 למוליכת הטבלה, הפועל חולון, במשחק חוץ מותח במיוחד.

אשדוד שהגיעה עדיין ללא ג'וש קרטר, הרכש החדש שעשה קאמבק לצהוב של עיר הנמל, הצליחה למתוח את החבורה של דן שמיר, שטרם הפסידה בבית העונה בליגה.

במשחק שהוקדם מהמחזור ה 13, אשדוד אמנם נכנסה לפיגור דו-ספרתי ברבע הראשון, אך הצליחה להפוך את הקערה בעשר הדקות שלאחר מכן, כאשר השיגה ריצת 20-0 מטורפת, בראשותם של לנדון מילבורן, מרק טולפסן ופול סטול. אלא שעקב האכילס של הקבוצה של בראד גרינברג העונה, נוגע יותר לח'ברה הישראלים.

הערב בסך הכל שלושה מהם עלו על הפרקט, כשספנסר וייס עדיין סובל מפגיעה באצבעו, ואייזק רוזפלט עדיין לא חזר מפציעה. עידו פליישר, ג'ייק פמברטון ותום מעיין סיפקו 13 נקודות משותפות, וזה כאמור לא מספיק על מנת לנצח יריבה כמו חולון.

שתי שלשות ענק של פול סטול לקראת הסיום השאירו את ההתמודדות פתוחה, אך דווקא מילבורן בערב נהדר של 27 נקודות עם 4 מ-6 מחץ לקשת, קיבל הזדמנות לנצח את המשחק בתוצאה 86-84 שניות ספורות לסוף, אך החטיא שלשה פנויה.

בסיכומו של דבר אשדוד ניצבת במקום הלפני האחרון של הטבלהף רק בזכות הניצחון באמצע הסיבוב הראשון על עירוני נהריה האחרונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*