להקת "פול טראנק" במופע המשלב בלוז ומזרחית

להקת "פול טראנק" במופע המשלב בלוז ומזרחית

שילוב של בלוז ומזרחית עם נגיעות של רוק וגרוב אינסופי: אלבומם השלישי חברי ההרכב, "Show Us What You Got", זכה לביקורות מעולות. כעת הגיע הזמן שלכם לראות אותם באשדוד.

סדרת המופעים הראשונה "מוזיקה בקלנג",שנפתחה במאי 2017 הספיקה לארח מגוון רחב של אמנים להופעות חיות ואינטימיות לצד מאות מבקרים שהגיעו ליהנות ממוזיקה איכותית. את הפרויקט "מוזיקה בקלנג" המתקיים במסגרת הפעילות של "החברה העירונית לתרבות" מנהל אומנותית המוזיקאי האשדודי שלום תשובה, העומד בראש ההרכב המוזיקלי "Chuva", יוצר ועובד מגיל 20 עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל.

רביעיית הגרוב והבלוזרחית "Full Trunk" מגיעה למופע עמידה מחשמל בגלריה של בית אריה קלנג כדי להקפיץ את התקרה לאוויר. גל ניסמן, עופר ויינר, יותם אלעזרי ואריאל קשת, או בקיצור – פול טראנק, הוציאו את אלבומם השלישי "Show Us What You Got", שמשלב בלוז ומזרחית עם נגיעות של רוק והמון המון גרוב, וזכה לביקורות מעולות עם להיטים כמו "As a stone", ו- "Let's go", שכבש את פסגת המצעד בגלגל"צ.

אחרי קיץ בו הופיעו בפסטיבל הגדול באירופה – Sziget והוכתרו רשמית כאחת ההופעות הכי כיפיות שיש בישראל הם מגיעים להשיק את אלבומם השלישי לערב אחד של טרוף רוקנ'רול, גרוב, רגאיי ובלוז בניחוח חאפלה!

יום חמישי 18.10.18  |  שעה 21:00  |  בית אריה קלנג  |  מכירה דרך אפליקציית אשדודית 55 ₪, מכירה מוקדמת 65 ₪ ביום האירוע 80 ₪  |  לפרטים ולרכישה: 08-9221883.

צילום: אוהד רומנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*