להקת 'דור הבלוז' עם דני שושן, רוי יאנג ואורחים

להקת 'דור הבלוז' עם דני שושן, רוי יאנג ואורחים

המופע הרביעי של 'משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מאשדוד מארח את אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז' עם שורה של מוזיקאים מהארץ במוזיקת רוק'נרול ובלוז .

לאחר מופעיהם של 'אדיר כוכבי והשורשים', 'איליה סאנשיין', ו'להקת מוצ"ש' מגיע תורו של  אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז' לעלות על במת המופעים של מונארט -מרכז תרבות במסגרת' משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מקומיים כשהם מארחים סוללה כבדה של מוזיקאים בולטים ממוזיקת הרוק והבלוז בארץ.

את ההרכב 'דור הבלוז' מוביל המוזיקאי והגיטריסט האשדודי הוותיק אבי בן עמרם, שסיפור חייו שלוב בזה של המוזיקה באשדוד: אבי בן עמרם היה חבר בהרכבי מוזיקה וותיקים באשדוד כמו להקת 'האצבעות', ניגן בלהקת 'העוד' המיתולוגית עם רמי דנוך. מוזיקה למד בבית הספר העירוני למוזיקה ששכן בבית הספר 'גאולים' והיה הבסיס להקמתו של הקונסרבטוריון העירוני ובהמשך למד בבית ספר למוזיקה רמון.

אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז' יופיעו במיטב קטעי רוק ובלוז קלאסיים עם האורחים: דני שושן, זמר, גיטריסט ונגן בס, אחיו הבכור של גבי שושן ז"ל, נחשב לאחד הזמרים המוצלחים בלהקות הקצב בארץ: בסוף שנות ה-60 ובתחילת שנות ה-70 הוא היה סולנן של הלהקות הטובות ביותר: הנסיכים, האריות והצ'רצ'ילים.

כשהתפרקה להקת הצ'רצ'ילים, המשיך שושן לפעול בלונדון. ג'ון לורד מסגול כהה בחן אפשרות לצרפו ללהקתו המשיך למגורים בהולנד בשנת 87 חזר לישראל לאיחודי מחווה של הצ'רצ'ילים, כיום חבר בהרכב מחווה הנקרא "מבראשית…"

תולדות המוסיקה הישראלית על כל גווני הקשת, רוק, פופ, מזרחי, להקות צבאיות, שותפים למופע עוזי פוקס, מירי אלוני, אבנר גדסי מלווים בשליחי הבלוז. לאחר שנים רבות הוציא  דני אלבום סולו ראשון. שושן יוצר רוק קלאסי בשילוב עם בלוז והאלבום כולל ברובו הקלטות באנגלית, שאסף דני במהלך הקריירה העשירה שלו באירופה, וכן כמה שירים בעברית, ביניהם הסינגל “מלך אבוד”. האלבום כולל שיתופי פעולה עם נגנים מחו”ל וכן עם הזמרת קלאר ת’ורי, שנטלה חלק באלבום Dark Side Of The Moon של הפינק פלויד.

אגדת הג'אז רוי יאנג יגיש קטעי בלוז, ג'אז וסול .רוי יאנג נולד בג'מייקה, עשה קריירה באנגליה, התגורר באנגליה, ישראל, אוסטרליה וארצות הברית. הוא הופיע על מיטב הבמות בעולם עם גדולי הג'אז – ריי צ'ארלס, ג'יימס בראון, ג'וני מיטשל, תזמורת American Big-Band. המופע של יאנג מתייחד בקולו החם והמיוחד ובתקשורת יוצאת הדופן שלו עם הקהל ועם הנגנים.

עוד אורח במופע איש המפוחית הוותיק, הבלוזיסט רב הפעלים דב המר, שמספר לנו," הרבה אנשים רואים במפוחית סוג של צעצוע, לא כלי מוזיקלי רציני. תמיד שואלים "ואיזה עוד כלי אתה מנגן?". קרוב ל-30 שנה אני מנסה – כמו כל נגני המפוחית – להביא לגיטימציה לכלי הזה, להוכיח שזה לא צעצוע, שאנחנו יכולים לעשות הכול במפוחית, לנגן בכל סגנון, כל דבר שנרצה. בוב דילן הפך את המפוחית לכלי פופולרי מאוד, אבל תקשיבו להווארד לוי, לקרלוס דל חונקו, לג'ייסון ריצ'י, ותבינו שהמפוחית היא עולם ומלואו".

אורח נוסף הוא זמר הבלוז והסול הוותיק והמוערך חיים בר, שלפני מספר שנים זכה לפרסום לאחר שהשתתף בתכנית הטלוויזיה 'כוכב נולד'.

להקת 'דור הבלוז': אבי בן עמרם-גיטרות  |  ויטלי סלוצקי-קלידן  |  איזי מזרחי-תופים  |  ויקטור סלוצקי- קלידן  |  זמרת ליווי-אביגיל יעקב.

אורחים: דני שושן, רוי יאנג, אמן המפוחית דב המר, חיים בר.

יום רביעי 20.3.19  |  שעה: 20:30  |  אולם מופעים מונארט – מרכז תרבות, דרך ארץ 8   |   מחיר: 50 ₪ בהזמנה מוקדמת, 60 ₪ בערב המופע  |  טל': 08-8545130.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*