להעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת בדיסנילנד פריז

להעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת בדיסנילנד פריז

אחד התענוגות הגדולים ביותר של הורים רבים זה לשמח את הילדים שלהם, ואיזו דרך טובה ומתבקשת יותר לשמח את הילדים מאשר טיול משפחתי לחו"ל? טיול בר/ת מצווה או סתם ככה טיול בחופש הגדול – בכמה ימים של טיול אנו יכולים להעניק לילדים שלנו חוויות מרגשות, חיוביות ובלתי נשכחות, כאלו שהם ינצרו ויזכרו למשך שארית חייהם. אחד היעדים הפופולאריים בחו"ל ביותר עבור חופשות עם הילדים הוא פארק השעשועים האגדי – דיסנילנד פריז. בשביל ליהנות מהעולם הקסום של דיסני אין צורך כבר להרחיק עד לארצות הברית…

האם כדאי להזמין עבור דיסנילנד פריז כרטיסים מראש?

מיד נגיע למאפיינים אשר הופכים את דיסנילנד פריז לפארק השעשועים הפופולארי ביותר באירופה, אך לפני כן חשוב להכיר כי מדובר גם באחד הפארקים האהובים והמבוקשים ביותר בעולם, כך שבחלק מן הימים הפארק עלול להיות עמוס והכרטיסים לו עשויים להיגמר מבעוד מועד. על מנת שלא תגיעו עד לצרפת ולפריז, ועד לקופות הפארק עצמו, רק על מנת לעמוד בתור שעות ואולי לגלות שהכרטיסים אזלו (מצב בו הילדים שלכם יתאכזבו קשות…) – מוטב להזמין מראש כרטיסים.

כיצד ניתן להזמין עבור דיסנילנד פריז כרטיסים מראש? ובכן, כמו כל דבר אחר כיום, ניתן ורצוי לעשות זאת באמצעות האינטרנט. כרטיסים לדיסנילנד פריז ניתן למצוא באתר הרשמי של הפארק, כמו גם באתרי מכירות כרטיסים גדולים. מוטב להזמין ברגע שאתם יודעים את התאריך בהם אתם עתידים להגיע אל הפארק, על מנת שהראש יהיה שקט והחוויה הבלתי נשכחת של הילדים תובטח.

מה הופך את הפארק הזה למפורסם, פופולארי ומבוקש כל כך? ובכן, הממלכה הקסומה של וולט דיסני באה לכדי ביטוי במספר מצומצם של פארקי שעשועים גרנדיוזיים, הממוקמים בלוס אנג'לס (דיסנילנד), אורלנדו, פלורידה (דיסני וורלד), טוקיו ופריז (המארק מכונה גם "יורודיסני"). מדובר בחוויה קסומה ובלתי נשכחת, הכוללת בין השאר מתקנים מסוגים שונים, הופעות למיניהן, אינספור חנויות מזכרות שונות, בובות ענק המתהלכות ברחובות הפארק וכל מה שאנחנו חושבים עליו באסוציאציה של פארק שעשועים אולטימטיבי.

ללא ספק, מדובר בחוויה בלתי נשכחת לילדים ולהורים גם יחד… תיהנו!

המידע הובא באדיבות אתר מטיילים בעולם המציג את מדריכי התיירות הטובים ביותר ברשת.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*