"להגיע מידי יום״ – פיילוט מבורך לגיל השלישי

"להגיע מידי יום״ – פיילוט מבורך לגיל השלישי

משרד הרווחה בשיתוף עיריית אשדוד מבצעים פיילוט מדהים בקרב בני הגיל השלישי שומרים על קשר און ליין. תקצוב הפיילוט הינו עלידי משרד הרווחה וכאמור אשדוד אחת מהערים שנבחרו במסגרת הפיילוט . בני הגיל השלישי חלקם אינם יכולים להגיע מידי למרכז היום בית אביב עוסק במתן שהות יומית טיפולית וחווייתית פעילות ספורט ,בינגו ,אקטואליה, ריקודים ועוד אטרקציות מגוונות . משרד הרווחה החליט להנגיש את הפעילות מתוך הרצון לשתף גם את המבוגרים שאינם יכולים להגיע למרכז מסיבות רבות ומגוונות וכן במטרה להפיג את הבדידות שחלקם נמצאים בה .

לפני כחודש החלה התכנית הפועלת כעת במסגרת פיילוט של משרד הרווחה והשירותים החברתיים והאגודה למען הקשיש —הנקראת: "להגיע מידי יום״ הטכנולוגיה וההפעלה היא של חב' יוניפר קייר טכנולוגיות"בראשות רמי קירשנבום . חב' יוניפר , פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לאזרחים ותיקים להישאר בביתם בעת הצורך ולהמשיך ליהנות באופן שוטף משרותי ופעילות המרכז.

כיצד פועלת המערכת?

מהמרכז לבתים בשידור ישיר

המערכת מבוססת על אינטרנט ייעודי, על מערכת תמיכה ושירות המבוססת על הטלוויזיה, ואפליקציה מותאמת. גם במרכז היום וגם בביתם של הגמלאים מותקן סטירימר המאפשר תקשורת דו צדדית בין הזקן/ה בביתו
לבין מדריכה/ מרצה/ מפעילה במרכז יום היוצר שידור הכולל תמונה וקול . היושב בבית רואה ושומע את המפעילה ומנגד המפעילה רואה וגם שומעת את היושבים בבית, מערכת דו סיטרית.
במסגרת הפיילוט נבחרו 5 מרכזי יום מ- 5 ערים שונות.

באשדוד, במרכז היום "בית אביב" המופעל על ידי האגודה למען הקשיש והחברה אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*