לא נדע עדלאידע, גם השנה!

לא נדע עדלאידע, גם השנה!

גם השנה, למרות הביקורת השנתית החוזרת מדי שנה על חוסר פעילות אטרקטיבית בחג הפורים מטעם הרשות העירונית יישום הלקחים דומה לכל שנה. אין .

בעוד שבאשקלון לוקחים ברצינות את פורים ומכוונים גבוה עד כדי העדלאידע הכי גדולה בישראל, כנ״ל בפ״ת שמתעוררת לחיים, בנתניה, גם תתקיים עדלאידע מרשימה ומשודרגת, שלא לדבר על חולון שהפכה למותג ארצי בתחום ומביאה אליה תיירות פנים בסדר גודל של אלפים כל שנה בחג הפורים.

גם אם לא עדלאידע, בהמון ערים אחרות מתקיימים פסטיבלי רחוב בקנה מידה שאנו זוכים להם ביום העצמאות. בראשון לציון לדוגמא מוקמים בעיר מספר מתחמים הכוללים את יובל המבולבל, כוכבי גאליס ועוד

רחשי הרחוב לא מבשרים שמחה, וכפי שנראה אשקלון תזכה לנדידה של תושבי אשדוד לא רק לצרכי רכישת דירות אלא גם לטובת אירועים עירוניים, במרחק 20 דקות נסיעה יוכלו ליהנות מדמויות שיגיעו לשמח את הילדים: תותית וחברותיה, סמי הכבאי, הדבורה מאיה, דמויות רחוב סומסום ועוד. אליהם יצטרפו התזמורת המלכותית ומצעד של עשרות חיילי בדיל, סינדרלה והכרכרה , שלגיה ענקית בגובה ארבעה מטרים מלווה בשבעת הגמדים, הממלכה הקסומה מלאה בנסיכות ונסיכים, רפונזל והמבצר הסודי, פיראטים, דרקון ענק ממדים, בית הממתקים של עמי ותמי, ליצנים קוסמים ולהטוטנים.

במהלך התהלוכה יתקיים ריקוד רחוב אורבאני המוני שיוביל הכוריאוגרף קלוד דדיה, ובמתחם ההתכנסות מוזמנים הילדים להשתתף בסדנאות יצירה איכותיות , לבנות עפיפונים צבעוניים, לבקר בתערוכת מיצגים מרהיבה ולצחוק עם מיקי הבדרנית במופע בידור פורימי שמח לכל המשפחה.

אז גם השנה נקווה שבשנה הבאה יהיה יותר טוב ויותר קרוב להורים עם ילדים באשוד, עד אז נמשיך לרעות בשדות זרים מדרום או מצפון, נניע את האוטו ונבחר מאיזו יציאה לצאתהדרומית או הצפונית. חג שמח!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*