לא נגזר הדין: דין דוד העניק למ.ס אשדוד עוד ניצחון יקר

לא נגזר הדין: דין דוד העניק למ.ס אשדוד עוד ניצחון יקר

מה תגידו על מועדון ספורט אשדוד? עד לפני שבוע הקבוצה עוד הייתה עם רגל וחצי בליגה השנייה, אך שני ניצחונות בתוך שמונה ימים (קריית שמונה שבוע שעבר) והערב(ראשון) 2-1 באצטדיון רמת-גן על הפועל רעננה, שם את האדומים-צהובים במרחק זמני של 3 נקודות בלבד מהקו האדום.

כמו בשבוע שעבר, גם הפעם יש איש אחד שרשום על שלוש הנקודות, וקוראים לו דין דוד. החלוץ שגדל במחלקת הנוער של האקדמיה באשדוד, עלה כמחליך בדקה ה57 הערב בפיגור 1-0, ותוך ארבע דקות כבש פעמיים ושבר את המנחוס האדום מרעננה, שלא הפסידה לאשדוד ב-23 המפגשים האחרונים ביניהן.

אגב, דוד הספיק גם לקבל כרטיס צהוב שני ממש שניות לפני שריקת הסיום, בגין בעיטת כדור החוצה שהרגיזה את השופט לירן ליאני, ובעקבות כך יחמיץ את המשחק הקריטי בשבוע הבא בבית מול בני סכנין. הצהוב הראשון אגב הגיע לאחר הורדת חולצה אחרי השער השני.

החניכים של מנחם קורצקי הוליכו במשחק 1-0 במחצית הראשונה משער פנטסטי של אביחי ידין הותיק, ששיחרר בובמה מ30 מטרים, אך כאמור זה לא הספיק למארחת שהסתבכה גם היא במאבקי התחתית בעקבות תוצאת המשחק.

כרגע מי שמקדימה את אשדוד בטבלה היא בית"ר ירושלים\, המאכזבת הגדולה של העונה שנמצאת עם 31 נקודות, 3 יותר מאשדוד, אך תשחק מחר מול הפועל תל-אביב.

מאור לוי

צילום: טל אקוקה – דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*