לא אותה הליגה: הפסד ביתי 2-0 למ.ס אשדוד מול האלופה שבדרך

לא אותה הליגה: הפסד ביתי 2-0 למ.ס אשדוד מול האלופה שבדרך

במשך שעה שלמה הצליחה מ.ס אשדוד להחזיק מעמד מול הקבוצה הטובה בארץ. 60 דקות בהן בעיקר התגוננה ונעזרה ביכולת גבוהה של השוער המצוין, יואב ג'ראפי. אך אז זה הסתיים, עומר אצילי האורח מתל אביב כבש פעמיים כולל בעיטה חופשית נהדרת בתוספת הזמן, ושלח 2300 אוהדים צהובים לחגוג ניצחון נוסף, ו850 מאשדוד בעיקר לעוד רגעי חרדה בתחתית.

צמד המאמנים משה אוחיון ואבי בוחבוט בחרו לעלות עם הרכב של ארבעה שחקני הגנה, כשיובל שפונגין ששיחק לא מעט שנים בצהוב של תל אביב, פתח בעמדת המגן הימני. בצד השני קיבלנו את שחר פיבן, הבלם שהיה מהגורמים הבלעדיים להישרדות של אשדוד אשתקד, והעונה נחשב כבאנקר באחד-עשר של איביץ' המאמן הסרבי של מכבי.

אשדוד אמנם הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק כשניר ברדע כמעט כבש מהרמת קרן של דן ביטון המוכשר, אך משם הקצב התהפך.
מכבי תל אביב שלחה את כל הארסנל ההתקפי שלה ונעצרה פעם אחר פעם אצל ג'ראפי, והמחצית הראשונה הסתיימה ב0-0.
רבע שעה מתחילת החצי השני קיבל אצילי מסירה מדור מיכה, מלך הבישולים של ליגת העל, ושלח טיל ברגל ימין החלשה שלו ישר לבין החיבורים של השער האשדודי.

הקשר של מכבי תל אביב המשיך בקונצרט שלו, שבדקה ה-90 בעט הפעם בשמאל כדור חופשי מ20 מטרים לקורה ופנימה, וקבע את תוצאת המשחק.

בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק חוץ קריטי מול מכבי פתח תקווה באצטדיון "המושבה" רגע לפני תחילת משחקי הפלייאוף התחתון. כרגע אשדוד במקום ה13 והלפני אחרון עם 22 נקודות בלבד.

צילום: טל אקוקה – מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מ.ס. אשדוד

מאת: מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*